مديرکل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان خبر داد
مديرکل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان گفت با توجه به اينکه مردم رکن اصلي انقلاب اسلامي بوده و روحانيون نيز جزئي از همين مردم هستند، از همين رو خدمت‌رساني طلاب و روحانيون از همان روزهاي آغازين سيل در مناطق جنوبي سيستان و بلوچستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۱۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 03 February 2020

به گزارش تابناک سيستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عيسي بزماني  با بيان اينکه ۱۵ روز است که روحانيون و طلاب گروه جهادي «شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني» در مناطق سيل‌زده سيستان و بلوچستان حضور دارند اظهار داشت: با توجه به اينکه مردم رکن اصلي انقلاب اسلامي بوده و روحانيون نيز جزئي از همين مردم هستند از همين رو خدمت‌رساني طلاب و روحانيون از همان روزهاي آغازين سيل در مناطق جنوبي سيستان و بلوچستان آغاز شد.

 وي با اشاره به تشکيل گروه‌هاي جهادي مختلف توسط طلاب و روحانيون جهت خدمت‌رساني به مردم سيل‌زده سيستان و بلوچستان، افزود: از همين رو تاکنون بيش از ۱۰۰ نفر از روحانيون بومي و غير بومي از استان‌هاي ديگر کشور به‌صورت گروهي و انفرادي به مردم سيل‌زده جنوب استان خدمت‌رساني مي‌کنند.

مدير کل سازمان تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان با اشاره به اينکه روحانيون جهادي در حال حاضر در شهرستان‌هاي نيکشهر، چابهار، بنت، فنوج و دلگان در حال ارائه خدمت به سيل زدگان هستند، تصريح کرد: خدمت طلاب و روحانيون در مناطق سيل‌زده سيستان و بلوچستان به صورت شبانه‌ روزي ادامه دارد.

وي با اشاره به اينکه طي اين مدت شاهد حضور و کمک نمايندگان مراجع عظام تقليد در مناطق سيل‌زده جنوب سيستان و بلوچستان بوديم، گفت: هم‌اينک علاوه بر روحانيون حوزه علميه؛ روحانيون مستقر، طرح هجرت و جهادي به‌طور مستمر در حال خدمت‌رساني به مردم سيل‌زده جنوب سيستان و بلوچستان هستند.

حجت‌الاسلام بزماني با اشاره به حضور حجت‌الاسلام سيد محمدشريف حسيني کوهستاني نماينده رئيس سازمان تبليغات اسلامي در مناطق سيل‌زده جنوب سيستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانيون علاوه بر فعاليت در امور فرهنگي در بخش تهيه و توزيع اقلام خوراکي، بهداشتي و همچنين تهيه و توزيع اطعام ميان سيل‌‌زدگان با موکب‌هاي مستقر در اين مناطق همکاري مي‌کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خدا خیرشون بده انایی که به هر صورت کمک می کنند . باز هم اگر همین مردم بتونند خانه و الونکی برای این مردم بسازند . دولت که نه پول داره و نه توانش رو .
ضمنا اخه کمک های غذایی مثل تن ماهی و کنسرو لوبیا اخه چقدر و به کی ؟ همونجا ها هم پارتی بازی زیاده به خدا من خودم با چشم خودم دیدم که شورا ها و دهیارها چه می کنند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار