کد خبر: ۸۱۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 02 February 2020

فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت:۸۳ صندوق رای برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان مهیا شده که تمهیدات لازم برای آنها در نظر گرفته شده است.

کوروش محمودیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد:تا کنون تبلیغات پیش از موعدی گزارش نشده است.

وی افزود: در دادگستری ها شعبه ای ایجاد شده که به منظور رسیدگی به تخلفات انتخاباتی زود هنگام، اگر موردی باشد، بر اساس قانون ارجاع می دهیم تا مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان گیلانغرب بیان داشت: تا پیش از تایید صلاحیت نهایی، افرادی که فعالیت های غیر قانونی داشته باشند در تایید یا ردشان اثر گذار خواهد بود.

محمودیان تصریح کرد: در مجموع حدود 83 صندوق در سطح شهرستان داریم و تمهیدات لازم را برای آن اندیشیدم. از همین حالا چینش لازم را انجام می دهیم، و اعضای صندوق ها و هیئت نظارت مشغول فعالیت اند. امکانات شهرستان نیز برای انجام امور انتخابات کاملا بسیج شده است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب افزود: از نظر خودرو، امکانات اداری، نیروی فنی و کارمندان ادارات کاملا آماده هستیم. در کل تمامی مجموعه های اداری امکانات لازم را برای برپایی یک انتخابات سالم دارند.

محمودیان با اشاره به اینکه فضای مجازی نیز رصد می شود، تصریح کرد: اگر مورد و تخلفی گزارش شود به یقین مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند. همچنین اگر فردی پیش از موعد مقرر فعالیت تبلیغاتی انجام دهد به دستگاه مربوطه ارجاع داده می شود.

 
 

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار