مدیرکل صداوسیما استان قزوین:
مدیرکل صداوسیما استان قزوین در نشست خبری امروز گفت: برنامه های زیادی درراستای دهه فجر و همچنین انتخابات درصدا و سیما تدارک دیده شده است که سعی کرده ایم تا حد ممکن این برنامه ها مردمی باشد.
کد خبر: ۸۱۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 01 February 2020

همه رسانه ها یک هدف دارند و زیر یک پرچم اند

به گزارش خبرنگار تابناک قزوین مدیرکل صداوسیما استان قزوین،آقای انبار گویی در آغار این نشست ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت:در سال گذشته دشمنان هدف گذاری کرده بودند که این انقلاب 40سالگی خود را نبینداما حالا به کوری چشم حسودان و در آستانه چهل سالگی هستیم.

و درحال حاضر بعد ازایام دهه فجر ما در آستانه انتخابات هستیم که انشالله با حضور پرشور مردم همچون سال های گذشته انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

مدیرکل صداوسیما استان قزوین افزود:همانطور که میدانید امسال شدت وسرعت تحولات سیاسی در کشور ما بسیار شدت گرفته است.همچنین رویارویی  انقلاب و استکبار بیش از پیش افزایش یافته است.

وی افزود:مردم قزوین در این مدت نشان داده اند که پای انقلاب خود ایستاده اند و به هیچ وجه پا پس نمی کشند.

انبارگویی در ادامه گفت: برنامه های در زمینه توضیح و تببین انتخابات با هدف آگاهی مردم تهیه شده است که در روزهای مختلف پخش می شود.

همچنین در پایان تاکیید کرد:همه رسانه ها یک هدف دارند و زیر یک پرچم اند باید تلاش کنیم آگاهی مردم را تاحد امکان بالا ببریم تا انتخاب درست تری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار