تابناک / با امضا موافقتنامه همکاری بین شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا؛ چندین پروژه بزرگ عمرانی در رشت اجرا می شود.
کد خبر: ۸۱۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 01 February 2020
 
  تابناک / با امضا موافقتنامه همکاری بین شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا؛ چندین پروژه بزرگ عمرانی در رشت اجرا می شود.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، پیرو برگزاری جلسات متعدد شهرداری رشت با مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر، دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت، دکتر احمد رمضانپور رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری، دکتر حامد عبدالهی رییس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورا، محمد حسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت و دکتر فرامرز جمشید پور معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری، با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار پس از بحث و مذاکره در باره موضوعات از پیش تعیین شده، موافقتنامه همکاری بین شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای اجرای چندین پروژه بزرگ توسعه و عمران شهری در رشت، منعقد و امضا شد.

این موافقتنامه به امضای دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت و دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا رسیده و پس از آن مقدمات اجرای کار هم فراهم شده است.

پیرو امضای این موافقتنامه هیات مدیریت شهری رشت با دست اندرکاران شرکت تخصصی شهید رجایی که هلدینگ تخصصی راه سازی و ابنیه است، نشست کاری برگزار کردند و فرآیندها و چگونگی اجرای مفاد آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین مقدمات کار برای آغاز عملیات اجرایی پروژه های مورد موافقت به بحث گذاشته شد و پس از تبادل نظر، در هر زمینه تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

 
 
 
 
 
   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار