کد خبر: ۸۱۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 01 February 2020

تابناک رضوی: اگر مدیران جامعه ی ما به همه چیز جز نیازهای حقه ی کودکان ، نو جوانان و جوانان کشورفکر نکنند، همه ی راهها برای رسیدن به اهداف وآرمانهای سعادتمندانه بسته خواهد ماند ودرجهان پرشتاب امروز بدترین مساله خواب خرگوشی است.

جوانان و بخصوص مزدوجین دروضعیت ادامه تحصیل یا اشتغال ، درموقعیتی نیستند که دغدغه ی بیمه ودرمان ومسایل مربوط به سلامت را داشته باشند. باید ساده ترین راه برای تامین این نیازها برایشان فراهم شود تا بتوانند با خیالی آسوده بنیانهای زندگی خود را بنا نهند و نیروی جوانی خود را مصروف سازندگی کشور و خلاقیتهایشان نمایند.

سلامت ونشاط جوانان گنجینه ی نهفته ای است که مسوولان بایستی بالا ترین سرمایه گذاری را برای بروز وظهور آن انجام دهند تا شاهد معجزات عظیم آن در گستره ی کشور با کاهش تشنجات روانی وبرچیدن بساط خلاف و اعتیاد و سایر گرفتاریهای موجود باشیم. دریک کلام جوانان کشور به عنوان موتور محرکه ی جامعه دراولویت توجهات و سرمایه گذاریها هستند تا با همت آنان سایر چرخها هم به حرکت در آیند.

درمانگاههای سازمان باید خدمات رایگان انجام دهند تا درآمد های اولیه ی زندگی آنها به جای شادی و نشاط و بالندگی مصروف بیماری و نا خوشی نشود. درهمین راستا همانند تخفیفهای دانشجویی که متاسفانه درحال منسوخ شدن وتبدیل به هزینه های گزاف تحصیلی وغیره می شود، باید درمورد بسیاری از خدمات هزینه بر وضعیت رایگان یا تخفیف با استفاده از کارت عضویت سازمان برقرار شود تا بتوانند در مقابل تعدد نیازهای اجتماعی با حقوقها ودر آمد های پایه کمرراست کنند و همانند پدرانشان یک عمر رنج اقساط وامهای گوناگون را به دوش نکشند.

با توجه به این که کلید واژه ی همه ی این پیشنهاد ها اصلاح و تحول بنیادین نظام آموزشی کشور از ذیل تا صدر است ، در ادامه وارد جزییات این مبحث می شویم تا روشن شود با این عنوان در آموزش وپرورش کشور هیچ اتفاقی شکل نگرفته وما براساس نیازها ، آموزه ها و بایدهای زمانی درامر تربیت وپرورش نسلهای جدید درراستای تحولات جهانی واستانداردهای آموزشی هیچ تغییری درروشهای منسوخ گذشته ایجاد نکرده ایم وسالهای طولانی از روند توسعه ی  تعلیم وتربیت جزو عقب مانده ترینهای جهان هستیم و این گرفتاری بزرگ دیگر جای پنهان کاری و تعارف ندارد . چون ما اکنون با فاجعه روبرو هستیم واگر صدایی از کسی درنیاید تا آبی از آبی تکان نخورد متاسفانه بیش از امروز با فردایی تیره تر روبرو خواهیم بود وتا مدیران جامعه ی ما به همه چیز جز نیازهای حقه ی کودکان ، نو جوانان و جوانان کشورفکر نکنند، همه ی راهها برای رسیدن به اهداف وآرمانهای سعادتمندانه بسته خواهد ماند ودرجهان پرشتاب امروز بدترین مساله خواب خرگوشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار