مجید امیری با اشاره به اهمیت جایگاه شهداء خان طومان و دیگر شهداء مدافع حرم در استان البرز گفت: همایش فرمانده و یاران البرزی با همت قرارگاه مردمی خادم الشهداء در البرز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۱۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 30 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ امیری در خصوص برپایی آئین همایش فرمانده و یاران البرزی گفت: این آئین با هدف معرفی، تبیین جایگاه شهداء محور مقاومت به ویژه شهداء خان طومان در استان البرز است.

مدیر قرارگاه مردمی خادم الشهداء استان البرز افزود: برپایی جشنواره عمّار و ارائه فیلم هایی با محوریت شهداء از جمله برنامه های تخصصی و تبیینی این قرارگاه در مساجد، مدارس و دیگر مکان های مذهبی است، که در قالب فیلم های بومی و کوتاه ارائه می شود.

وی توضیح داد: متناسب با هدف تعریف شده در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچنین معرفی شهداء شاخص و برجسته استان البرزف همایش محوری با عنوان فرمانده و یاران البرزی برگزار می شود.

امیری تصریح کرد: این آئین با روایتگری همرزم شهداء مدافع حرم، حجت الاسلام مهدی دیانی، با هنرمندی هنرمند ارزشی استان کربلایی بهرام شهبازی و با نوای گرم کربلایی مهدی سعیدی روز جمعه (۱۱ بهمن) از ساعت ۱۵ در حسینیه انصار الامام رزمندگان کرج برپا می شود.

به گفته امیری، این برنامه ارزشی به صورت فصلی با حضور خانواده شهداء با هدف بیان فعالیت ها و جایگاه ارزشی آنان در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت در قالب فعالیت مردمی برنامه ریزی شده است.

مدیرقرارگاه مردمی خادم الشهداء استان البرز خاطرنشان کرد: شهید مهدی نوروزی، شهید محمد اینانلو، شهید عباس آسیمه، شهید حسن رزاقی، شهید حمزه کاظمی، شهید رضا ایزدیار، شهید مهدی نعمایی، شهید محمد نعمایی از شهدایی هستند که در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی زیسته اند و به شهادت رسیده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار