مراسم عزاداری فاطمیه در نجف اشرف که امروز از سوی دفتر آیت الله یعقوبی برگزار شد با حضور میلیونی زائران به اوج خود ‌رسید.
کد خبر: ۸۱۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 30 January 2020

به گزارش تابناک رضوی، دفتر آیت الله شیخ محمد یعقوبی از علمای نجف امرز در مراسمی که با حضور این مرجع تقلید برگزار شد از مردمی که حضرت برای فاطمه زهرا(س) به سوگ نشسته و عزادار بودند پذیرایی و میزبانی کرد.

دفتر آیت الله یعقوبی در نجف برای پانزدهمین سال است که میزبان عزاداران فاطمی از اقصی نقاط عراق است و در سه روز منتهی به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با برپایی موکب‌ها و حمایت از آنها نسبت به اسکان و پذیرایی سه وعده زائران اقدام می کند.

این دفتر در کربلا و بصره و نقاط بین این دو شهر نیز بیش از ده سال به فعالیت در زمینه بزرگداشت حضرت فاطمه زهرا(س) مشغول است از آن روی حضرت آیت الله یعقوبی در این کشور به احیاگر فاطمیه معروف شده است.

عزاداران از استان‌های بصره، دیوانیه و ناصریه و دیگر نقاط عراق یک روز پیش از شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت دفتر آیت الله یعقوبی خود را به کربلا رسانده و با حضور در مراسم نمادین تشییع حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم امام حسین(ع) بین الحرمین و حضرت ابالفضل العباس(س) راهی نجف می‌شوند تا در مراسم عزاداری میلیونی این شهر برای عرض تسلیت به ساحت مقدس مولای متقیان امیرمؤمنان علی(ع) شرکت کنند.

گفتنی است امروز کاروان عزاداران فاطمی در کربلا به عزداری و تشییع نمادین پرداخته و سپس راهی نجف شده تا در آنجا عرض ارادت خویش را به خاندان امامت و ولایت تکمیل کنند که در تمامی این مراحل روند پذیرایی و اسکان و تسهیل در حضور و بهره برداری بیشتر از مراسم عزاداری از سوی دفتر احیاگر فاطمی یعنی حضرت آیت الله یعقوبی انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار