در نشست خبری مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه چهل‌و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیش ۱۲ هزار دقیقه برنامه در استان تهیه و پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶ 28 January 2020
 مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه چهل‌و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیش ۱۲ هزار دقیقه برنامه در استان تهیه و پخش می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امیر رئوف در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با 41 عنوان برنامه در 700 قسمت به مدت زمان 12 هزار دقیقه از جمله با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در شبکه استانی دنا پخش می‌شود.
صدا و سیمای دنا ، انتخابات و میزان استقبال مردمی

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک مانور قدرت برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، عنوان کرد: بعد از بیانیه گام دوم انقلاب ضرورت تشکیل یک مجلس کارآمد، مردمی و انقلابی بیش از پیش احساس می‌شود.
رئوف ابراز کرد: از یکسال پیش ستاد برنامه ریزی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هدف تبیین جایگاه مجلس تشکیل شده و تاکنون 55 عنوان برنامه در 312 قسمت به مدت 11 هزار دقیقه تولید و پیش بینی می‌شود به 12 هزار و 500 دقیقه افزایش یابد.
وی یکی از مهمترین سیاست‌های رسانه ملی را حضور گسترده مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود: تبیین جایگاه مجلس و کارکردهای آن بر اساس وظایف پیش بینی شده در قانون، بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در دستور کار است.
رئوف ابراز کرد: تبلیغ و آرامش بخشی با هدف فراهم شدن زمینه حضور حداکثری مردم یک اولویت بوده و امیدوارم مردم استان یکبار دیگر برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این دیار رقم بزنند.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رسانه به عنوان یک ابزار مهم در ایجاد وحدت ملی و افزایش مشارک مردم و ظرفیت مناسبی در مسیر توسعه و پیشرفت است.
صدا و سیمای دنا ، انتخابات و میزان استقبال مردمی

توسعه استان در گرو وجود رسانه ای پویا
مدیرکل صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد همچنین توسعه این استان را در گرو رسانه های پویا، فعال و خلاق دانست و تاکید کرد: شبکه استانی دنا همواره از نقدهای منصفانه، مشفقانه ، دلسوزانه اصحاب رسانه ، نخبگان و فعالان عرصه فرهنگی و اجتماعی برای کیفیت بخشی و تولید برنامه های پرمحتوا در این رسانه استقبال می کند.
رئوف ابراز داشت: اولویت اصلی صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد توجه و پرداختن و تقویت فرهنگ ها، آداب و رسوم مختلف مردمان این خطه با سلایق ، قومیت ها و گرایش های مختلف است.
صدا و سیمای دنا ، انتخابات و میزان استقبال مردمی
 
صدا و سیما رسانه ای فراجناحی
رئوف ، تاکید کرد: رویکرد رسانه‌ ملی در انتخابات کمک به مشارکت گسترده مردم و تبیین جایگاه مجلس به عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری نظام است و حتی برنامه‌های رسانه ملی مرکز استان تولید برنامه‌های فراجناحی و فرا طایفه‌ای است.
افزایش میزان استقبال از صدا و سیمای دنا
وی با اشاره به نظر سنجی صورت گرفته از سوی سازمان صدا و سیما در زمینه میزان مخاطبان شبکه استانی دنا نیز گفت: در پاییز سال ۹۷ برنامه های سیمای استان ۵۸ درصد مخاطب داشت که با تغییر در برنامه ها و شیوه های تولید در پاییز امسال این میزان به ۷۶ درصد افزایش یافت.
رئوف ادامه داد: همچنین میزان استقبال مخاطبان در بخش برنامه های رادیویی نیز از پاییز سال گذشته با ۱۰درصد رشد از ۲۹ به حدود ۳۹درصد رسیده است.
صدا و سیمای دنا ، انتخابات و میزان استقبال مردمی
 
فضای مجازی و رسانه ملی
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به واقعیت انکار ناپذیر تاثیر فضای مجازی در زندگی مردم افزود: مردم صحت و سقم شایعات فضای مجازی را از رسانه ملی پیگیری می‌کنند و برای رساندن واقعیات به مردم معاونت فضای مجازی در سازمان صدا و سیما هم تشکیل شده است تا در فضای مجازی بتوانیم خبر‌ها و رویداد‌های واقعی را به جامعه منتقل کنیم.
 
صدا و سیمای دنا ، انتخابات و میزان استقبال مردمی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مقیم خارج از کهگیلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
تحلیل: بنده کسی هستم که به خارج از کشور مسافرت کردم وقتی از بیرون به داخل نگاه می کنی مهم است چون هیچ گونه تعصبی در آن وجود ندارد و نگاه عادلانه ای و با شناخت روشن و دیدی وسیع است اینکه به نظر بنده رای ایرانی های خارج از کشور در انتخابات ریاست جمهوری مهم است و من دوست دارم همیشه در انتخابات ریاست جمهوری کسی رای بیاورد که از نظر ایرانی های خارج از کشور در اکثریت است حالا این مقدمه ای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی: فعلا کهگیلویه را به عنوان مثال تحلیل می کنیم در یاسوج موحد به سناتور معروف است و می گویند اگر از کهگیلویه سناتور به مجلس راه پیدا کند باید ما یاسوجی ها هم نماینده قدری را به مجلس بفرستیم که بتواند از پیش موحد(سناتور) کاری از پیش ببرد!!!!!!!!!!! گچساران هم دوست ندارد که موحد به مجلس برود چون می گویند اگر موحد به مجلس برود چیزی گیر ما نمی آید و .... حالا کهگیلویه ای های مقیم در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران و یاسوج و آبادان و بهبهان و گچساران و اهواز و عسلویه و رامهرمز و آغاجاری و باغملک و ... و که از بیرون کهگیلویه بزرگ را نظاره گر هستند و به مسئله نگاه می کنند موحد را اصلح و عزت کهگلو می دانند و دوست دارند که ایشان باید به مجلس بروند تا حق مردم کهگیلویه بزرگ را بگیرد و هیچگونه هم تعصبی ندارند و به همین علت است که در یاسوج آن همایش عظبم را داشتند در آبادان این همایش را دارند و موحد وقت ندارد و گرنه بقیه شهرستان ها هم از ایشان دعوت کردند و چون قانون اجازه نمی دهد مثل خارج از کشور به همه شهرهای ایران صندوق رای ببرند دو روز قبل از رای گیری انتخابات همه کهگیلویه ای های مقیم خارج از کهگیلویه بزرگ وارد کهگیلویه بزرگ می شوند که رای به موحد بدهند بخصوص نماز جمعه یاسوج در آن روز خلوت خلوت است!! و روز دوم اسفند 98 مرزهای کهگیلویه بزرگ بخصوص امام زاده علی (ع) و چرام و بهمئی و دیشموک و تشان و ترتاب و کت بهمئی خیلی شلوغ است و همین جا از فرمانداران مرزی کهگیلویه بزرگ خواهانیم که صندوق های سیار بیشتری در مرزها در نظر بگیرند که کهگیلویه های مقیم خارج از کهگیلویه بزرگ راحت رای خود را به صندوق بریزند انشاءاله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار