مسابقات ورزشى كاركنان نوسازى مدارس كشور منطقه ٥ با شناخت تيم ها و نفرات برتر به پايان رسيد
کد خبر: ۸۱۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ 27 January 2020

اين مسابقات با همت سازمان نوسازى مدارس كشور در راستاى پركردن اوقات فراغت و ايجاد روحيه و نشاط و شادابى كاركنان در رشته هاى مختلف تيمى و انفرادى با حضور استان هاى ايلام ، چهارمحال و بختيارى ، خوزستان ،كرمانشاه و لرستان در شهر اهواز برگزار شد.

در بخش فوتسال كه بصورت دوره اى و با حضور ٥ تيم برگزار شد ، تيم لرستان به مقام نخست دست يافت و تيم هاى خوزستان و چهارمحال و بختيارى در رده هاى دوم و سوم قرار گرفتند.
تيم فوتسال كرمانشاه به عنوان تيم اخلاق و جمشيد عزيزى از خوزستان با به ثمر رساندن ٧ گل در اين مسابقات به عنوان آقاى گل فوتسال انتخاب و مورد تجليل قرار گرفتند.

دربخش مسابقات انفرادى و رشته تنيس روى ميز گروه آقايان مجيد توفيقى از چهارمحال و بختيارى و منوچهر دريايى از كرمانشاه و شهرام ابراهيميان از چهارمحال و بختيارى به ترتيب اول تا سوم شدند و در گروه بانوان زينب زارعى از خوزستان مرضيه ضيايى از لرستان و نجمه قربانى از خوزستان عناوين اول تا سوم را كسب كردند.

در رشته دارت نيز در گروه آقايان عنوان قهرمانى به مهدى حاجى از لرستان رسيد و جلال سليمانى از كرمانشاه و جمال دارايى از ايلام به دومى و سومى اين مسابقات اكتفا كردند. و در گروه بانوان ندا كركئى و مرضيه انگيزه از خوزستان و فرناز گوهرى از لرستان بر سكوهاى اول تا سوم ايستادند.

در رشته شطرنج گروه آقايان محسن رحمانى نيا و نريمان رجبى از خوزستان و داريوش ملكى از لرستان به عنوان هاى اول تا سوم دست يافتند. همچنين در گروه شطرنج بانوان پريسا قبادى و مريم جهانى فر از لرستان و زينب بازرگان از خوزستان به ترتيب اول تا سوم شدند.

گفتنى است ، استان هاى خوزستان و لرستان بيشترين مدال هاى اين دوره از مسابقات را كسب كردند.

 

اختتاميه چهارمين دوره مسابقات ورزشى كاركنان نوسازى مدارس كشور منطقه ٥

 

اختتاميه چهارمين دوره مسابقات ورزشى كاركنان نوسازى مدارس كشور منطقه ٥

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار