نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ما در حال حاضر باید تمام اختلافات را کنار بگذاریم و در عین اینکه به مذهب، زبان و اقلیم خود پایبند هستیم باید زیر پرچم ایران متحد و هم‌صدا شویم.
کد خبر: ۸۱۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ 27 January 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در اولین گردهمایی مشترک خانواده‌های نیروهای مسلح استان اظهار داشت: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامیدی بین جوانان و مردم است و وظیفه مسئولان است که مردم را به آینده امیدوار کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امروز بنیان خانواده‌های ایرانی به‌صورت مداوم مورد هجمه فرهنگی دشمن قرار دارد و کشور از مشکلات اقتصادی، سیاسی و نظامی به‌سلامت عبور می‌کند افزود: در این میان جنگ نرم برای جامعه ما بسیار آسیب‌زاست، زیرا به‌صورت آرام و به‌تدریج در تمام شئون زندگی ما رخنه می‌کند.

وی ایجاد اختلاف بین اقوام ایرانی و مذاهب اسلامی شیعه و سنی را یکی از اهداف دشمن برای تضعیف جبهه مسلمین برشمرد و تأکید کرد: ما در حال حاضر باید تمام اختلافات را کنار بگذاریم و در عین اینکه به مذهب، زبان و اقلیم خود پایبند هستیم باید زیر پرچم ایران متحد و همصدا شویم.

امام جمعه تبریز یکی دیگر از مصادیق تهاجم فرهنگی را مد و مدگرایی و ترویج مصرف مواد مخدر بین جوانان و به‌خصوص بانوان دانست.

آل‌هاشم ضرورت توجه به موضوع خانواده را یادآور شد و از والدین خواست ضمن کنترل مداوم فرزندان، ارتباط مستمر با مدیران و معلمان مدارس داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی دوران ابتدایی مدارس را مهم ارزیابی کرد و گفت: سنین کودکی و اولین اتفاقات مثل کلاس اول ابتدایی در سازندگی شخصیت افراد بسیار تأثیرگذار است، لذا اگر افراد از سنین کودکی به‌درستی تربیت شوند در سنین بالاتر انسان‌هایی سالم و پایبند به اعتقادات دینی خواهند بود.

وی همچنین افزود: رمز موفقیت و پایداری خانواده‌ها عشق و علاقه متقابل زوجین به یکدیگر است و باید عشق و علاقه قلبی به زبان نیز جاری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :