پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: لگدی که خانزاده به صورت هم‌تیمی سابق خود زد، کار ضدانسانی بود و غیراخلاقی، اگر پدر من هم این کار را می‌کرد من این را می‌گفتم.
کد خبر: ۸۱۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 27 January 2020

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور و عملکرد یحیی گل محمدی اظهار داشت: یحیی مدت زیادی نیست که تیم را تحویل گرفته است و تنها کاری که توانسته انجام دهد رفع نقاط خلأیی است که همیشه به عنوان مربی روبه‌رو پرسپولیس او را می‌دیده و توانست آن را ترمیم کند.

این پیشکسوت افزود: پرسپولیس بسیار روان بازی می‌کرد و تراکتور هم تیم خوبی بود و تیم کوچکی نیست و نفرات بسیار خوبی هم دارد. پرسپولیس بسیار هوشمندانه بازی کرد و با آوردن سیدجلال به ترکیب اصلی تصمیم خوبی گرفت. اینها همه گواه این است اگر گل محمدی دغدغه مالی نداشته باشد و شرایط برایش فراهم باشد، می‌تواند مربی ماندگاری در پرسپولیس باشد و موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

وی درباره دغدغه‌های مالی بازیکنان تصریح کرد: این مشکلات همه جا هست و وقتی در این شرایط با بازیکن خارجی گرانقیمت قرارداد بسته می‌شود، این شائبه و حرف و حدیث‌ها به وجود می‌آید و اختلافی پیش می‌آید. البته من شنیده‌ام می‌گویند اسپانسر پیدا شده و این پول‌ها را حامی مالی می‌دهد.

نکیسا درباره رفتار شجاع خلیل‌زاده در بازی پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: اگر بخواهم به صورت دانشگاهی صحبت کنم، بعضی از بازیکن‌ها برای اینکه انگیزه داشته باشند، خودانگیزشی به وجود می‌آورند و به صورت کاذب آدرنالین خود را بالا می‌برند و تصویرسازی می‌کنند و خودشان را در لحظات درگیری‌های بازی فرض می‌کنند و وقتی در این فرایند برخوردی قرار می‌گیرند، دیگر آن بازیکن مهربان و منطقی دو ساعت گذشته نیستند و بعداً خودشان از این رفتار خجالت‌زده می‌شوند. شجاع خلیل‌زاده بازیکن خوب و مؤدبی است و باید در زمینه فوتبال کنترلش را بیشتر کند تا تیم و خودش از محرومیت‌ها ضرر نکند.

وی درباره رفتار خانزاده نیز گفت: رفتار او خیلی بد بود. وقتی بیرانوند توپ را در اختیار گرفت، این شیطنت‌ها خیلی کار بدی است. باید بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها آسیب‌شناسی شوند که چه می‌شود بازیکنی که می‌گوید من پرسپولیسی هستم و عاشق فرشاد پیوس، عابدزاده و علی دایی هستم و علی پروین عموی من است و ناصر محمدخانی دایی‌ام و وقتی به تیم دیگری می‌رود، چه می‌شود که دشمن پرسپولیس می‌شود؟

نکیسا تصریح کرد: او که تا دیروز خود را پرسپولیسی می‌دانست و خودش را برای آن نصف می‌کرد، چه شد که الان دشمنی می‌کند؟ اصلاً فوتبال حرفه‌ای با بی‌ادبی، وقاحت و هنجارشکنی میانه ندارد. لگدی که آقای خانزاده به صورت هم‌تیمی سابق خود زد، کار ضدانسانی بود و غیراخلاقی، اگر پدر من هم این کار را می‌کرد من این را می‌گفتم. در اروپا این صحنه‌ها را بازبینی می‌کنند و محرومیت‌های سنگینی دارد.

نیما نکیسا در رابطه با رفتار تماشاچیان گفت: اگر کمیته انضباطی یک جریمه خیلی سنگین بگذارد، این اتفاق‌ها نمی‌افتد و من پیشنهاد داده‌ام تا امنیت بازی‌ها را به تیم‌های میزبان بدهند تا آنها بتوانند پیگیر شوند و مثل اروپا برخورد کنند. اگر چند جریمه چندصد میلیونی اتفاق بیفتد و آن را بگیرند، این اتفاق‌ها رخ نمی‌دهند. جریمه‌ها در ایران بین یک تا 3 میلیون است، کسی که 3 میلیارد قرارداد دارد، این جریمه‌ بازی و شوخی است. 20 تا 5 میلیون هم او را جریمه کنند برایش مهم نیست.

وی درباره قرارداد بیرانوند نیز تاکید کرد: او باید اول فصل تصمیم می‌گرفت و می‌رفت، ولی الان هم کار بسیار درستی کرد و ماند و تیم را در وسط فصل رها نکرد. وجود او برای تیم نعمتی است و خدا را شکر مشاورین خوبی دارد که تیم را رها نکرد و بین هواداران محبوب ماند. برای لباسی که زمانی تن من هم بود ارزش قائل شد و من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار