مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای ساخت مستند‌هایی کوتاه از ۷۳ روستای گردشگر پذیر کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۸۱۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 27 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امید قادری ، با اشاره به انتخاب 73 روستای گردشگرپذیر استان برای رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 اظهار کرد: تا این رویداد بزرگ در نظر داریم تمامی زیرساخت‌های لازم را با کمک دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای میزبانی گردشگران در این روستاها فراهم کنیم.

وی افزود: در کنار ایجاد زیرساخت‌ها، ساخت مستندهایی کوتاه از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، زیبایی‌ها و آداب و رسوم این 73 روستا را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: برای هرکدام از این روستاها، یک مستند کوتاه در حد یک دقیقه و نیم تا دو دقیقه به دو زبان انگلیسی و فارسی تهیه می‌کنیم.

وی افزود: تهیه این مستندها با بهتر شدن شرایط آب و هوایی و نمود زیبایی روستاهای کرمانشاه در فصل بهار شروع می‌شود و طبق برنامه تا پایان تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

قادری تاکید کرد: با تشکیل کمیته تبلیغات رویداد گردشگری کرمانشاه 2020، مستندهایی که تهیه می‌شود را به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر می‌کنیم و تلاش می‌شود تا از برخی اینفلوئنسرها (افراد تاثیرگذار و شناخته شده در شبکه های اجتماعی) هم برای انتشار این مستندها کمک بگیریم.

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای تبلیغات رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 عنوان کرد: طبق برآوردهای انجام شده نزدیک به یازده و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تبلیغات نیاز داریم که برای امسال اعتبار اندکی اختصاص پیدا کرده و قرار است سال آینده بیشتر این اعتبار تخصیص پیدا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه یادآور شد: باتوجه به بودجه کمی که امسال برای تبلیغات داریم، سعی می‌کنیم از فرصت‌هایی همانند نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که طی روزهای 23 تا 26 بهمن برگزار می‌شود و نوروز امسال برای معرفی هرچه بیشتر استان استفاده کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار