مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری همایش مادرانه با محوریت حضرت زهرا (س) در اراک خبر داد و گفت: این همایش با محوریت مادران و بانوان ارادتمند به حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۱۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 27 January 2020

 حجت الاسلام صفر قربانپور؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای زنان جامعه است، گفت: در همین راستا به جهت ترویج و تقویت فرهنگ فاطمی در جامعه همایش مادرانه که در تمام  شهرستان های استان مرکزی برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با محور مادران ارادتمند به حضرت زهرا(س) انجام می شود و از خانواده های شهدای مدافع حرم که نماد ایستادگی و عزت هستند تقدیر به عمل می آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: محوریت این همایش، بیان سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) و نقش مادر در تربیت فرزندان است که امروز باید برای همه مادران و بانوان جامعه قابل توجه باشد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) اولین حامی و مدافع حریم ولایت است،افزود: در شرایطی که دشمنان از هر روشی برای ضربه زدن به جامعه اسلامی و ارزش های آن وارد شده اند توجه به این الگوهای برتر یک ضرورت محسوب می شود.

قربانپور خاطر نشان کرد: همایش مادرانه در اراک روز سه شنبه از ساعت ۹ صبح با سخنرانی خانم دکتر اکبری از اساتید برجسته دانشگاه و مداحی حاج محمد هادی طیبی در حسینیه عاشقان ثارالله واقع در خیابان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار