رزمی‌کاران آقا و خانم خوزستانی در مسابقات کیک‌بوکسینگ imao کشور به ۶۵ مدال رنگارنگ دست پیدا کردند.
کد خبر: ۸۱۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 27 January 2020

علی آغاجری، رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان اظهارکرد: رقابت‌های کیک‌بوکسینگ imao کشور در بخش آقایان، سوم و چهارم بهمن‌ماه در تهران برگزار شد. ٤٥٠ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در بخش‌های هنرهای رزمی، لوکیک و فول‌کنتاکت و لایت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان این‌که تیم خوزستان با ۴۰ ورزشکار به این مسابقات اعزام شد که ۲۳ نفر از این تعداد موفق به کسب مدال شدند، افزود: تیم خوزستان به ۱۰ مدال طلا، شش نقره و هفت برنز رسید.

رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: در پایان نیز تیم کیک‌بوکسینگ imao آقایان با ۹۹ امتیاز در بین ۱۸ تیم، به عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد.

وی با اشاره به موفقیت بانوان خوزستانی نیز عنوان کرد: مسابقات کیک‌بوکسینگ imao بانوان کشور، یکم و دوم بهمن‌ماه در تهران برگزار شد که تیم خوزستان با کسب ۱۳ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۱۹ برنز و ۷۶ امتیاز، توانست در بین ۱۵ تیم، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

آغاجری با تمجید از عملکرد کیک‌بوکسینگ‌کاران آقا و خانم استان، گفت: کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سبک کیک‌بوکسینگ کشور، نشان از شایستگی و لیاقت ورزشکاران رزمی و کادر فنی تیم‌های استان و همچنین همدلی و دلسوزی تمام مسئولان هیات است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کیک‌بوکسینگ‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار