سرمربی تیم هیات هندبال کرمانشاه گفت: برای شروع دور دوم رقابت‌های لیگ دسته اول با مشکل مصدومیت پنج از نفر از بازیکنانمان مواجه شده‌ایم که اگر فدراسیون اجازه دهد باید نفراتی جایگزین آنها کنیم.
کد خبر: ۸۱۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 25 January 2020

به گزازش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،عبدل جانفروززاده ، با اشاره به صعود تیمش به دور دوم رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال کشور، اظهار کرد: متاسفانه در مرحله اول این رقابت‌ها پنج نفر از بازیکنان تیم ما مصدوم شدند و چون باید چندماهی را استراحت کنند، به دیدارهای مرحله دوم نمی‌رسند.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده طی نامه‌ای به فدراسیون درخواست می‌کنیم که اجازه جذب پنج بازیکن جدید را به تیم بدهد تا بدون مشکل در ادامه رقابت‌های لیگ حاضر شویم.

سرمربی تیم هیات هندبال کرمانشاه درخصوص چرایی آمار بالای مصدومیت بازیکنان این تیم هم گفت: از آنجایی که تیم ما به فاصله یکی دو هفته مانده به شروع رقابت‌های لیگ بسته شد، برای همین بازیکنان ما تمرینات زیادی نداشتند و از سوی دیگر رقابت‌های لیگ هم فشردگی بالایی داشت که این دو عامل به مصدومیت چند تن از بازیکنان ما منجر شد.

وی بااشاره به شروع دور دوم رقابت‌های لیگ دسته اول از اول اسفند، اظهارکرد: رقابت‌های این دور با حضور 12 تیم و در دو گروه بصورت متمرکز برگزار می‌شود که اگر بتوانیم با کمک یک اسپانسر میزبانی رقابت‌های گروه خودمان را بگیریم، قول می‌دهیم تا 90 درصد صعودمان به لیگ برتر قطعی باشد.

جانفروز یادآور شد:  البته تاکنون چند تیم از جمله تیم ما درخواست میزبانی این رقابت‌ها را داده‌اند که امیدواریم میزبانی را به ما بدهند.

تیم هندبال کرمانشاه پنج شنبه(سوم بهمن) در هفته دهم رقابت‌های مرحله اول لیگ دسته اول هندبال کشور با  نتیجه 22 بر 21 برابر تیم همدان به پیروزی دست یافت و درجایگاه دوم جدول گروه خود ایستاد.

 

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار