رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار کرد: در موج سوم فناوری اطلاعات به سر می بریم بنابراین زندگی انسانها بدون فناوری اطلاعات نشدنی است.
کد خبر: ۸۱۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 24 January 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی فاوا شهرداری مشهد، سیدهادی مهدی‌نیا رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد در خصوص نهمین نمایشگاه شهر هوشمند گفت: امروز در سال ۲۰۲۰برای تمام مردم جهان این امر مشهود است که زندگی انسانها بدون فناوری اطلاعات شدنی نیست.

 

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفتهای چشمگیر و قابلیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، یکی از روشهای کمک کننده در مسیر بهبود کیفیت زندگی، استفاده از این تکنولوژی است.

 

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه شهرداری مشهد بیشتر از گذشته به مسائل فناوری اطلاعات در شهر توجه دارد‌، افزود: شورای شهر پنجم یکی از شعارهای خودش را شهر هوشمند قرار داد که به معنای تبلور هوشمندسازی در فرآیندها است. 

 

مهدی‌نیا ادامه داد: در این راستا نمایشگاه شهر هوشمند ویترینی است که می گوید چه کاری انجام شده و چه کاری باید انجام شود.

 

وی اظهار کرد: این نمایشگاه در سه سطح متخصصین، مردم و مدیران شهری برگزار شده است و شاهد حضور جوانان نخبه و فعال در این حوزه هستیم.

 

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد: یکی از پارامترهای اصلی شهر هوشمند شهروند هوشمند است بر همین اساس بازدیدکنندگان از نمایشگاه چه مردم عادی و چه بدنه مدیریت شهری و شهرداری  با حضور در این نمایشگاه، جدیدترین اطلاعات این حوزه را کسب می‌کنند.

 

وی با اشاره به پیشرفت‌های خوبی که در این زمینه در سطح شهر مشهد صورت گرفته است، بیان کرد: اگر مشهد را با شهرهای کشورهای توسعه یافته مقایسه کنیم فاصله زیادی داریم اما در مقایسه با کشورهای اطراف وضعیت خوبی داریم ‌ و باید با تلاش بیشتر بتوانیم مشهد را به استاندارد‌های جهانی برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار