در کمیته اجرایی منطقه 10 مطرح شد؛
جلسه کمیته اجرایی شهرداری منطقه 10، با دستور کار بررسی اعتبارات لازم برای پروژه های سال آینده، ارائه گزارش سامانه مردمی 137 و ... برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 24 January 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی منطقه 10، احمد حافظ شهردار این منطقه در این جلسه با اشاره به اجرای63 عنوان پروژه برای سال آینده، اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری360 میلیارد ریالی در راستای رفاه حال شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان اجرا خواهد شد.

 

شهردار منطقه 10 مشهد تصریح کرد: در سال جاری نیز 18 عنوان پروژه در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، فضای سبز، خدمات شهری و.. در این منطقه به بهره برداری رسیده  یا درحال تکمیل می باشد که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

 

لزوم اجرای به‌موقع پروژه های عمرانی به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان

 

علی خان محمدی معاون فنی و اجرایی این منطقه نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی موجب کسب رضایت شهروندان می شود که این موضوع هدف اصلی مدیریت شهری می باشد.

 

وی با اشاره به انتخاب این منطقه به عنوان منطقه پایلوت به منظور احداث پارکینگ ویژه دوچرخه سواران، اظهار کرد: این طرح با هدف گسترش فرهنگ دوچرخه سواری و کاهش آلودگی های زیست محیطی ویژه کارکنان و شهروندان مراجعه کننده به ساختمان این منطقه اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار