بارش برف که از روز گذشته در جنوب استان آذربایجان غربی شروع شده بود امروز نیز شمال استان را سفید پوش کرده است.
کد خبر: ۸۱۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 24 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،بارش برف که از روز گذشته در جنوب استان آذربایجان غربی شروع شده بود امروز نیز شمال استان را سفید پوش کرده است.

بارش برف و کولاک شدید که شهرستان پیرانشهر و تمرچین در برگرفته بود باعث گرفتار شدن بیش از ۲۰۰ خودرو در محور‌های این شهرستان شده بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت در گفتگو با خبرگزاری صداوسیمادر سردشت با اعلام این خبر گفت: شب گذشته ۲۰۰ نفر از رانندگان، کارگران، مسافران، پیله وران و کارمندان بازارچه کیله که به دلیل بارش برف شدید و کولاک در راه مانده بودند نجات یافتند.

فرزاد ظاهری افزود: هم چنین ۷۰ خودرو و کامیون گرفتار در کولاک نیز رهاسازی شدند.

وی همچنین اظهار داشت: عملیات امداد و نجات و رهاسازی خودروها در مسیر منتهی به مرز کیله با حضور ماموران راهداری و حمل و نقل جاده ای، امدادگران جمعیت هلال احمر و بخش خصوصی در مدت پنج ساعت انجام گرفت.

همچینین در شهرستان اشنویه نیز به ۱۹۰ خودرو در مسیر اشنویه - پیرانشهر امدادرسانی شد.

شب گذشته  نیز بعلت برف و کولاک شدید صدها خودرو در مسیر اشنویه به نقده و اشنویه به پیرانشهر در برف و کولاک گرفتار شدند

راهداران و امدادگران هلال احمر اشنویه در مدت ۳ ساعت توانستند ۱۹۰ خودرو و ۵۰۰ مسافر در این مسیرها را رهاسازی و نجات دهند.

علاوه بر اینکه تمامی محورهای جنوبی استان کاملا برفی است محورهای شمالی استان نیز برفی است و بارش برف در شهرستان های چالدران،ماکو،پلدشت،خوی،سلماس ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار