برخی از کانال های خبری غرب مازندران روز پنجشنبه مطلبی تحت عنوان "سوزاندن صورت کودک رامسری با کفگیر داغ " منتشر کردند.
کد خبر: ۸۱۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 23 January 2020

رییس اداره بهزیستی شهرستان رامسر هرگونه کودک‌آزاری در یکی از مهدهای کودک این شهرستان را رد کرد و گفت: کفگیر به صورت ناخواسته به صورت یکی از کودکان این مهد برخورد کرد.

برخی از کانال های خبری غرب مازندران روز پنجشنبه مطلبی تحت عنوان "سوزاندن صورت کودک رامسری با کفگیر داغ " منتشر کردند.

ولی شمس در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: پس از بررسی های انجام شده این اتفاق زمانی رخ داد که کودکان در سالن انتظار، منتظر خارج شدن و تحویل به والدین آنان بودند و به ناخواسته صورت این کودک به کفگیری که در دست مربی مهد بود، وارد سالن شد، برخورد می کند.

وی گفت:‌ والدین کودک به بهزیستی مراجعه کردند و پس از روشن شدن موضوع هیچگونه شکایتی از مربی مهد نداشتند.

مدیر این مهد کودک هم در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از مربیان مهد که مدت زمان بیشتری در مهد کودک بسر می برد مشغول گرم کردن غذا در آشپزخانه بوده که با صدای همهمه بچه ها وارد سالن انتظار می شود.

طیبه نورعلی خانی افزود : در سالن بچه ها در انتظار والدینشان بودند تا یکی یکی مرخص شوند در این هنگام این مربی که مشغول گرم کردن غذا بود با کفگیر وارد سالن انتظار می شود و به دلیل حضور این بچه ها ناخواسته کفگیر به صورت این بچه می خورد و باعث سوختگی شد.

وی با بیان اینکه این سوختگی عمیق نبوده خاطر نشان کرد: این کودک در پنج سال گذشته مداوم در این مهد در حال اموزش است.

مدیر این مهد کودک با ابراز ناراحتی از بروز این حادثه در مهد خاطر نشان کرد: والدین این کودک به اداره بهزیستی شهرستان مراجعه کردند که پس از توضیحات لازم اینکه این اتفاق ناخواسته بوده آنان نیز شکایتی نکردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار