معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام گفت: آزمایشگاه مرکزی و پژوهشکده گیاهان دارویی و معطر این دانشگاه موفق به عضویت فعال در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شدند.
کد خبر: ۸۱۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ 23 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسین مهدیزاده اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط شبکه آزمایشگاهی طی نامه‌ای از سوی مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام و پژوهشکده گیاهان دارویی و معطر دانشگاه، به عنوان عضو فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی پذیرفته شدند.

وی افزود: با این پذیرش، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام و پژوهشکده گیاهان دارویی از سرفصل‌های حمایتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفتند.

مهدیزاده یادآور شد: این سرفصل ها شامل، حمایت از برگزاری و یا حضور کارشناسان در کارگاه ها و دوره های آموزشی مورد تأیید شبکه، حمایت از تعمیر و نگهداری، کالیبراسیون و تأمین قطعات برای تجهیزات موجود و تأمین نمونه مرجع است.

به گفته وی، حمایت از اخذ اعتبار نامه استاندارد ISO/IEC ۱۷۰۲۵، حمایت از پیاده سازی نرم افزار مدیریت اطلاعات آزمایشگاه، حمایت از خرید تجهیزات جدید آزمایشگاهی ساخت ایران حمایت از فعالیت کارگروه های تخصصی از دیگر سرفصل هایی است که این آزمایشگاه از آن برخوردار می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی گرنت های متنوعی ویژه اعضای هیات علمی، دانشجویان دکتری و پسا دکتری داخل کشور، دانشجویان کارشناسی ارشد و اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی با هدف حمایت از پروژه های تحقیقاتی معرفی می کند.

وی افزود: متقاضیان می توانند به منظور بهره مندی از طرح های تخفیف این شبکه در وب سایت www.labsnet.ir ثبت نام کنند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار