معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۱۷۶ خودرو گرفتار در برف در محور‌های استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 23 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عادل شفیعی ، با اشاره به بارش برف در اکثر محورهای استان، اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته در محورهای اورامانات، اسلام آبادغرب به حمیل، اسلام آبادغرب به دالاهو و سنقر، توسط نیروهای مستقر در پایگاه های امدادونجات جمعیت هلال احمر به 176 خودرو گرفتار در برف امدادرسانی شد و این خودروها به حاشیه امن جاده‌ها منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به امدادرسانی به 312 مسافر گرفتار در برف، گفت: 153 نفر از این افراد در پایگاه های امدادونجات اسکان داده شده و از آنها پذیرایی شد.

شفیعی گفت: هفت نفر از افراد گرفتار در برف که وضعیت جسمی مناسبی نداشتند نیز توسط آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته شفیعی در پی بارش های اخیر 86 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر و 12 دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه خودرو کمک‌دار پای کار بوده و به مردم امدادرسانی کردند.

شفیعی همچنین از برخورد دو دستگاه اتوبوس زائرین پاکستانی در محور اسلام آبادغرب به حمیل در شب گذشته(چهارشنبه) و انتقال مسافرین آن با همکاری پلیس راه به اماکن امن خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار