مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری برنامه روایت انقلاب با هدف آشنایی نسل جوان با یادمان‌های انقلاب و پیشینه شهر قم به‌عنوان خاستگاه انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۸ 23 January 2020

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اجرای برنامه روایت انقلاب در قم، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه آشنایی دانش آموزان با ویژگی‌های اخلاقی امام خمینی (ره)، آشنایی نسل جوان با یادمان‌های انقلاب و پیشینه شهر قم به عنوان خاستگاه انقلاب و تقویت روحیه انقلابی گری است.

وی بیان کرد: رویدادهای انقلابی و اماکن تاریخی نظیر بیت امام خمینی (ره) به عنوان مکانی که میزبان امام راحل بود، خیابان انقلاب اسلامی به عنوان خاستگاه انقلاب، مسجد چهار مردان به عنوان مکان تاریخی که امام راحل ۱۰ فروردین رأی خود به جمهوری اسلامی را در این صندوق انداخت، مسجد سلماسی، چهارراه شهدا، مدرسه علمیه فیضیه و دبیرستان امام صادق (ع) از مجموعه نقاط این برنامه است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: سازمان آرامستان‌های قم، پایگاه بسیج شهید چمران، دبیرستان توحید، مجمع روایان بعثه مقام معظم رهبری، معاونت پژوهشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم، دبیرخانه کانون مساجد و جمعیت هلال احمر استان در این برنامه مشارکت دارند که شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: برنامه‌های جانبی نظیر مسابقه گزارش‌نویسی، تور انقلاب نیز در کنار برنامه روایت انقلاب در قم برگزار می‌شود، دانش آموزان مقاطع متوسطه، فعالین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خانواده شهدای مدافع حرم در این برنامه به صورت فعال شرکت می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود ۳ هزار نفر در دو نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۰ و ۱۰ الی ۱۲ و نوبت عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در این برنامه مشارکت خواهند داشت.

مقیمی خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت شرکت در این برنامه تا ۷ بهمن نسبت به تکمیل و ارسال فرم به سازمان واقع در مجتمع ناشران مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار