فرماندار کرمانشاه هرنوع دیوارنویسی از سوی کاندیداهای انتخابات مجلس و یا هواداران آنها برای تبلیغات را ممنوع عنوان کرد.
کد خبر: ۸۱۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸ 23 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فضل الله رنجبر ، با بیان اینکه دیوارنویسی کاندیداها برای تبلیغات از نظر قانون انتخابات ممنوع است، اضافه کرد: دیوارنویسی کاندیداها و هواداران آنها روی اماکن اداری و دولتی ممنوع بوده و جرم دارد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه با متخلفین برخورد می شود، گفت: متاسفانه اخیرا دیده شده برای از کاندیداها و هواداران آنها روی دیوار خانه‌های بهداشت و مدارس، به ویژه در روستاها اقدام به تبلیغات می‌کنند که این کار تخلف است.

رنجبر اضافه کرد: در زمان ثبت نام کاندیداها فصل تبلیغات قانون انتخابات در اختیار آنها قرار گرفته که بر اساس آن دیوارنویسی کاندیداها برای تبلیغات ممنوع عنوان شده است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان ادارات و نهادها موظف به اعلام گزارش تخلفات مربوط به دیوارنویسی هستند، افزود: گزارشات این چنینی برای رسیدگی به دادستانی ارجاع خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به دیده شدن مواردی از دیوارنویسی کاندیداها در شهرهای حوزه شهرستان کرمانشاه گفت: شهرداری شهرهای هلشی، کوزران، ماهیدشت و قلعه موظفند ضمن امحای دیوارنویسی‌ها، نسبت به ارسال موارد تخلفات برای رسیدگی در مراجع قضایی اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار