علی تاجرنیا:
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: مجید انصاری از نظر پارلمانی سوابق بیشتر نسبت به عارف دارد. به عبارت دیگر نقطه قوت عارف بیشتر در حوزه مدیریت اجرایی بود و نقطه قوت مجید انصاری این است که یک چهره پارلمانی محسوب می شود بنابراین به شخصه به نظر می آید که موفق تر در مجلس عمل کند.
کد خبر: ۸۱۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 22 January 2020

تابناک رضوی به نقل از نامه نیوز: انتخابات مجلس یک ماه دیگر برگزار می شود و اصلاح طلبان همچنان در سکوت به سر می برند. اما در حوزه لیدری آنها اتفاق تازه ای رخ داده، عارف جای خود را به مجید انصاری داد. به اعتقاد خیلی از سیاسیون، مجید انصاری با تکیه به تجربه سال ها حضور در خانه ملت می تواند شکل فعال تری به فراکسیون اصلاحات در مجلس بدهد.

 

علی تاجرنیا درباره تفاوت های مجید انصاری با محمدرضا عارف برای لیدری جریان اصلاحات در انتخابات و تشکیل فراکسیون اقلیت قوی در پارلمان به نامه نیوز گفت: تشکیل یک فراکسیون قوی یکسری لازمه هایی دارد. هیچ فراکسیون، گروه و مجموعه ای قائم به شخص نیست و یک فرد به تنهایی نمی تواند موجب قوت یا ضعف یک فراکسیون شود.

 

وی افزود: یکی از مشکلات آقای عارف در مجلس دهم این بود که بسیاری از نمایندگان راه یافته به مجلس از طریق لیست امید، باور جدی و عمیق به جریان اصلاح طلبی نداشتند به همین دلیل با وجودی که همان اوایل مطرح می شد فراکسیون امید نیمی از کرسی های مجلس را در اختیار دارد، عملا آن طور که باید و انتظار می رفت نتوانست فعالیت کند.

 

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت اظهار کرد: تشکیل فراکسیون قوی بخشی به رهبری فراکسیون و یک بخش دیگر به تعداد و کیفیت نیروها اعضا بر می گردد، احساس می کنم در دوره آینده تشکیل فراکسیون قوی اصلاحات در مجلس خیلی دشوارتر خواهد بود چون به لحاظ کمی کاملا مشخص است که نمایندگان با گرایش اصلاح طلبی در مجلس آینده انگشت شمارند.

 

وی ادامه داد: آقای مجید انصاری از نظر پارلمانی سوابق بیشتر نسبت به آقای عارف دارد. به عبارت دیگر نقطه قوت آقای عارف بیشتر در حوزه مدیریت اجرایی بود و نقطه قوت آقای انصاری این است که یک چهره پارلمانی محسوب می شود بنابراین به شخصه به نظر می آید که موفق تر در مجلس عمل کند اما لازمه این موفقیت آن است که یک فراکسیونی با کمیت و کیفیت مناسب بتواند او را کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار