طی حکمی منصوب شد؛
به گزارش تابناک سمنان: ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، طی حکمی احمدرضا هفتنی را به عنوان رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان منصوب کرد.
کد خبر: ۸۱۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 21 January 2020

نتیجه تصویری برای احمدرضا هفتنی

احمدرضا هفتنی با حکم رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، به عنوان رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان منصوب شد.

در حکم انتصاب مهندس هفتنی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه آموزش عالی، و به پیشنهاد سرپرست استان به موجب این ابلاغ به سمت «رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان» منصوب می‌شوید. انتظار دارد با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.

در این حکم امده است: تلاش در جهت ارتقا سطح آموزش‌های مهارتی با استفاده از اساتید مجرب و توانمند، تلاش در جهت تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و تفاهم نامه و قراردادها، تلاش برای جذب منابع مالی با استفاده از ظرفیت‌های محلی در راستای ارتقا سطح برنامه‌ها و تلاش در جهت تعامل مثبت و سازنده با سایر نهادها و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی سطح استان و شهرستان را مد نظر قرار دهید.

در این حکم می‌خوانیم: تلاش در راستای ارتباط با بنگاه‌های اقتصادی سطح استان و شهرستان با محوریت ارتقای مهارت آموزی و افزایش درآمدهای اختصاصی یکی دیگر از مسائلی که باید آن را مد نظر قرار دهید برای شما آرزوی موفقیت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار