رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود:
کشاورزیان از توقیف چهار خودروی نیسان حاوی چوب قاچاق طی دوماهه اخیر در شاهرود خبر داد و گفت: از این خودرو‌ها دو تن تاغ و دو متر مکعب بلوط کشف‌شده است.
کد خبر: ۸۱۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 20 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: محمد رضا کشاورزیان رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه طی دوماهه اخیر چهار خودرو نیسان حاوی چوب قاچاق در شاهرود متوقف‌شده است، گفت: دو خودرو حاوی چوب‌های درختان قطع‌شده از جنگل‌های کالپوش، یک خودرو از جاجرم و دیگری نیز شب گذشته توسط یگان حفاظت شاهرود کشف‌شده بودند.

او افزود: طی دو ماه اخیر یک دستگاه خودرو حامل چوب جنگلی درختان بلوط قاچاق به مقدار دو متر مکعب و سه دستگاه چوب تاغ به مقدار دو تن در شهرستان شاهرود ضبط شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه با هماهنگی دستگاه قضائی و انتظامی برای متخلفان پرونده قضائی تشکیل و خودروی آن‌ها به پارکینگ منتقل‌شده است، ابراز داشت: از این افراد یک دستگاه اره موتوری کشف و ضبط‌شده است.

کشاورزیان در ادامه تصریح کرد: اجرای طرح‌های ضربتی مبارزه با قاچاق چوب و زغال، افزایش کنترل و نظارت توسط حفاظت و قرقبانان و آگاه‌سازی مردم و استفاده از توان مردم برای حفاظت از منابع طبیعی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در خصوص قطع درختان، قاچاق چوب و زغال است.

او افزود: فعال بودن پنج گشت خودرویی و ۱۰ گشت موتوری و پیاده در عرصه‌های ملی و جنگلی و بیابانی شهرستان به صورت ۲۴ ساعته و بهره‌گیری از توان مخبران محلی، از موفقیت‌های حفاظت منابع طبیعی شهرستان در مقابله با قاچاق چوب و زغال در این عرصه‌ها محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار