رئیس اتحادیه دامداران کشور در مصاحبه با تابناک:
رئیس اتحادیه دامداران کشوردر مصاحبه با تابناک :شیرهای خام بعد از خریداری و قبل از ورود به کارخانه ها به شدت با دستگاه های مجهز بررسی می شود
کد خبر: ۸۱۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 20 January 2020

هیچ دامداری به دام خود علوفه کپک زده نمی دهد،زیرا باعث سقط جنین دام میشود.

نعمتی،رئیس اتحادیه  دامداران کشور در مصاحبه با تابناک گفت:شیرهای خام بعد از خریداری و قبل از ورود به کارخانه ها به شدت با دستگاه های مجهز بررسی می شود وبعد وارد کارخانه شده وتوزیع می گردد.

شیر زمانی دچار سموم میشود که گاوها علوفه کپک زده بخورند،هیچ دامداری به دام های خود علوفه کپک زده نمی دهد زیرا این کار قبل از هرچیزی به ضرر خود دامدار است، زیرا گاو دچار سقط جنین میشود.

وی همچنین درباره لبنیات فروشی های سنتی افزود:در صورتی شیر دچار آفلاتوکسین میشود که منبع شیر خریداری شده دچار مشکل باشد که احتمال آن بسیار کم است.

نعمتی  در ادامه گفت: ما به هیچ وجه  بار کپک زده توزیع نمی کنیم  وبنده  حاظرم در شبکه یک سیما بحث کارشناسی بکنم تا مردم کاملا قانع شوند.

همچنین رئیس اتحادیه  دامداران کشور گفت:در ارتباط با ماست ها باید عرض کنم که 99درصد آفلاتوکسین ندارند و جای هیچ نگرانی نیست.

وی در آخر از عملکرد صداو سیما انتقاد کرد و گفت :کسی به فکر تولید کننده و مصرف کننده نیست،انتظار میرود که مسئله به این مهمی با بررسی و کارشناسی دقیق تری در معرض عموم قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار