کد خبر: ۸۱۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 19 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: متوسط مبلغی که خریداران برای انتخاب خودروهای صفرکیلومتر صرف می‌کنند به 35 هزار دلار رسیده است. البته به همان اندازه که خودروها گران‌تر می‌شوند از نظر ارزش، پرفورمنس و تکنولوژی وضعیت بهتری پیدا می‌کنند و بنابراین شما با در نظر گرفتن بودجه‌ای زیر 30 هزار دلار می‌توانید انتخاب‌های خوب زیادی داشته باشید؛ و در برخی موارد حتی می‌توان مدل‌های فول یا برخی آپشن ها را نیز در دست گرفت. متأسفانه هنوز زود است که با بودجه‌ی زیر 30 هزار دلار خودرویی الکتریکی را خرید اما اگر به دنبال خودرویی جدید هستید و نمی‌خواهید بیشتر از 30 هزار دلار صرف کنید این لیست را حتماً در نظر بگیرید.

  • هیوندای ولوستر N

هیوندای در توسعه محصولات N خود بسیار جدی بوده و ولوستر N نمونه‌ای عالی از تلاش‌های این بخش است. این هاچبک پرفورمنس دارای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 250 اسب بخار و گیربکس دستی است. قیمت خودرو از 26900 دلار شروع شده و بنابراین یکی از مناسب‌ترین هاچبک های بازار است.

برگه مشخصات فنی بازگو کننده کل داستان نیستند زیرا ولوستر در جاده خودرویی چسبنده بوده و از شاسی پاسخگو و خوبی سود می‌برد. یک آپشن وجود دارد و آن‌هم پکیج پرفورمنس 2100 دلاری است که شامل دیفرانسیل لغزش محدود، ترمزهای بزرگ‌تر لاستیک‌های تابستانی پیرلی و افزایش قدرت تا 270 اسب بخار می‌باشد. با 29 هزار دلار چیزهای زیادی به دست می‌آورید.

  • مزدا CX-5

Mazda CX-5

کلاس کراس اوورهای کامپکت یکی از رقابتی‌ترین کلاس‌های خودرویی بوده و البته یکی از حاضران در این بخش کراس اوور جذاب و متمایز مزدا CX-5 می‌باشد. این خودرو ابعاد متناسب و طراحی زیبایی داشته و کابین آن نیز لوکس است. دینامیک رانندگی CX-5 نیز شایسته خودروسازی همچون مزدا می‌باشد. در کل باید گفت این خودرو ظاهر، حس و سواری مشابه خودروهای گران‌تر را دارد. شما می‌توانید با انتخاب تریم های فول تر قیمت خودرو را به حدود 30 هزار دلار برسانید اما قیمت پایه مدل تورینگ برابر با 26730 دلار است.

  • فورد موستانگ

فورد موستانگ

با بودجه زیر 30 هزار دلار شما پیشرانه‌ی 4 سیلندر را در بطن موستانگ خواهید یافت. البته این موضوع مشکلی ندارد زیر این نیروگاه 2.3 لیتری توربو عالی عمل می‌کند و قدرت 310 اسبی آن بسیار مناسب است. همین مشخصات و قدرت پیشرانه در چند سال پیش هزینه‌ی زیادی را طلب می‌کرد اما هم‌اکنون با 26670 دلار می‌توانید پشت فرمان موستانگ بنشینید. بالاتر از همه این‌ها شاسی درجه یکی وجود دارد که بسیار جذاب می‌باشد. پکیج پرفورمنس فورد نیز باعث می‌شود قیمت خودرو از 30 هزار دلار بالا رود اما باید پکیج هندلینگ را در نظر بگیرید که شامل دیفرانسیل لغزش محدود تورسن، سیستم دامپینگ مگنا راید، ترمزهای بهتر و رینگ‌های 19 اینچی می‌باشد. این پکیج 1995 دلار قیمت دارد.

  • هوندا سیویک

دهمین نسل سیویک خودروی شاخصی است. شاسی این خودرو در تمامی تریم ها چابک بوده و پیشرانه توربوی آن نیز قوی و کم‌مصرف می‌باشد. فرم‌های بدنه متنوعی در دسترس خریداران است و واضح است که سیویک از تمامی تکنولوژی‌های موردنیاز زندگی امروزی سود می‌برد.

بین مدل‌های گوناگون سیویک ما نسخه Si را بیشتر دوست داریم زیرا ترکیبی عالی از هندلینگ و فضای کابین و بار می‌باشد. قیمت این مدل از 25200 دلار شروع می‌شود. برخی پکیج‌ها نیز وجود دارند اما ما توصیه می‌کنیم آن‌ها را انتخاب نکرده و از قیمت ارزان این خودرو لذت ببرید.

  • فورد رنجر

فورد رنجر

رنجر سرانجام به آمریکا بازگشت و سریعاً دل‌ها را ربود. این پیکاپ خشن و کاربردی قیمت 25200 دلاری داشته و همانند موستانگ از پیشرانه 2.3 لیتری اکوبوست استفاده می‌کند اما قدرت 270 اسبی دارد. ظرفیت حمل بار رنجر در کلاس خود بهترین است.

ما مدل XLT با پکیج FX را توصیه می‌کنیم که هنوز هم زیر 30 هزار دلار قیمت داشته و از دیفرانسیل عقب قفل شونده، رینگ و لاستیک‌های آفرود و سیستم تعلیق خاص آفرود سود می‌برد.

  • تویوتا 86

تویوتا 86

احتمالاً این گزینه کمی جنجال‌برانگیز باشد اما دلیلی برای خرید تویوتا 86 و سوبارو BRZ وجود دارد. بله پیشرانه 4 سیلندر بوکسوری سوبارو هنوز هم قدرت کمی دارد اما شاسی خودرو فوق‌العاده هیجان‌انگیز بوده و هنوز هم می‌توان لاستیک‌ها را دود کرد. قیمت این خودرو از 26655 دلار شروع می‌شود اما با 28785 دلار می‌توان تریم GT را انتخاب کرد که دارای صندلی‌های چرمی، مه شکن‌های LED، اسپویلر عقب مشکی و آینه‌های بیرونی گرم شونده می‌باشد. مهم‌تر اینکه این خودرو تجربه رانندگی بسیار لذت بخشی دارد.

  • کیا سول

کیا سول

سومین نسل سول هیجان‌انگیزتر از همیشه بوده و طراحی جعبه‌ای آن باعث ایجاد فضای کابین زیادی شده است. این خودرو قیمت پایه 17490 دلاری داشته و بنابراین می‌توانید تریم GT-Line و برخی آپشن ها را انتخاب کرده و قیمت خودرو را هنوز زیر 30 هزار دلار نگه دارید. مدل سال 2020 این خودرو از پیشرانه 1.6 لیتری توربوی 201 اسبی استفاده کرده است.

  • جیپ رانگلر

جیپ رانگلر

درباره رانگلر هیچ دو راهی‌ای وجود ندارد. این خودرو بهترین آفرود را با مبلغی کم عرضه می‌کند. با پرداخت 28295 دلار صاحب خودرویی می‌شوید که دارای پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری بوده و به گیربکس دستی یا اتوماتیک مجهز است. اگرچه کابین رانگلر جزو بهترین‌ها نیست اما هیجان آفرود با آن نیز قابل وصف نمی‌باشد. برخی پکیج‌های به‌دردبخور هم وجود دارد که هزینه زیادی در بر نداشته و ما آن‌ها را توصیه می‌کنیم.

  • تویوتا کرولا

تویوتا کرولا

چند وقتی بود که تویوتا کرولا زیر سایه هوندا سیویک قرار گرفته بود اما دوازدهمین نسل این خودرو عملکرد درخشانی داشته است. این خودرو از پلتفرم TNGA استفاده کرده و بنابراین دارای پیشرانه‌ای قوی و شاسی سبک‌تر و چابک‌تر می‌باشد. کرولا به‌صورت استاندارد از بسته ایمنی تویوتا، آمازون الکسا و ارتباط وای فای سود برده و به چراغ‌های LED و ترمز اضطراری خودکار مجهز است.

پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری جدید کرولا قدرت 169 اسبی داشته و با یک گیربکس CVT همکاری می‌کند. کرولا هنوز هم انتخاب فوق‌العاده‌ای است. قیمت این خودرو از 20290 دلار شروع می‌شود اما بهتر است تریم XSE با بهای 23240 دلاری را انتخاب کنید.

  • فولکس‌واگن گلف GTI

فولکس‌واگن گلف GTI

حدود 45 سال است که گلف GTI در بازار حضور داشته و فروش زیادی را نصیب این خودروساز کرده است. با قیمت 27595 دلار شما صاحب خودرویی می‌شوید که در زمینه‌ی سرعت، هندلینگ، کیفیت ساخت، کابین و کاربردی بودن حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از نظر ما گلف GTI نه تنها یکی از بهترین خودروهای زیر 30 هزار دلار در سال 2020 است بلکه یکی از بهترین خودروهای بازار محسوب می‌شود. بهتر است پکیج دستیار راننده را نیز سفارش دهید که دارای پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و تشخیص عابران پیاده و ترمز اضطراری می‌باشد. این پکیج تنها 450 دلار قیمت دارد.

  • مزدا CX-30

مزدا CX-30

مزدا با این خودرو وارد کلاس کراس اوورهای ساب کامپکت شده است. شما با پرداخت 21900 دلار می‌توانید CX-30 را به خانه ببرید اما با قیمت 28200 دلار مدل پریمیوم در دسترس است که جزو بهترین‌ها می‌باشد. CX-30 خودرویی خوش‌تیپ، هیجان‌انگیز و لوکس بوده و تمامی جنبه‌های آن در سطح بالایی قرار دارند.

  • تویوتا راو 4 هیبرید

تویوتا راو 4 هیبرید

ظاهر خوب، توانایی‌های زیاد و قوای محرکه هیبریدی عالی تویوتا باعث شده‌اند راو 4 هیبرید با قیمت 28100 دلاری‌اش گزینه‌ای ایده آل باشد. با هزینه‌ی 595 دلار بیشتر می‌توانید پایش نقاط کور را هم به لیست تجهیزات خودرو اضافه کنید.

تقاضای زیادی برای این خودرو وجود داشته و همین امر باعث شده تویوتا تولید آن در کارخانه کنتاکی را نیز شروع کند. پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری به همراه واحد الکتریکی قدرت 219 اسبی تولید می‌کنند.

  • مزدا MX-5 میاتا

مزدا MX-5 میاتا

این خودرو همچنان جزو بهترین محصولات اسپورت ارزان‌قیمت در بازار است. با قیمت پایه 29590 دلاری شما می‌توانید نسخه کلاب را انتخاب کنید که تجربه سواری لذت بخشی دارد. اگرچه قدرت این خودرو مشابه تویوتا 86 است اما میاتا دنیای دیگری دارد. کافی است سقف را باز کرده و در یک جاده پیچ در پیچ رانندگی کنید تا معنی لذت رانندگی را بفهمید.

منبع: پدال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار