کد خبر: ۸۱۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 19 January 2020

«تابناک هرمزگان»، زینب نورالدینی؛ مردم بشکرد در حالی این سرما را پشت سر می‌گذرانند که آمارها در مورد وضعیت راه‌های روستایی مسدود شده ضد و نقیض است، به راستی چرا مدیران و نماینده عالی دولت در شهرستان بشاگرد آمارهایشان متناقض است؟ در حالی معاون عمرانی فرماندار این شهرستان عصر پنجشنبه در مصاحبه با روزنامه ندای هرمزگان در خصوص آخرین وضعیت راه‌های روستایی اعلام کرده است تنها ۲۵ روستا راهشان مسدود میباشد ، که خود فرماندار شهرستان بعد از گذشت 2 روز از مصاحبه‌ با ندای هرمزگان و بازگشایی راه تعدادی از روستاها، در گفت و گو با خبرگزاری فارس تعداد روستاهایی که همچنان راهشان مسدود است ۵۶ روستا اعلام کرده وضعیت بد جاده‌های شهرستان بشاگرد پس از سیل طوری است که لودرها را زمین‌گیر کرده و همچنان راه‌های روستایی مسدود هستند، در همین رابطه حجت الاسلام غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد اعلام کرد در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس: وضعیت بشاگرد پس از گذشت ۹ روز از سیل اخیر همچنان بحرانى است.

وی افزود: هنوز جاده ارتباطی بیش از ۵۶ روستا مسدود است، وضعیت برق برخى از روستاهای گافر پایین، فراهک و کروچ کلن همچنان طبق معمول وصل نیست.
تأکید کرد: هر کجا برق نباشد ارتباط تلفنی هم تحت تأثیر قرار مى‌گیرد که نیاز است اداره برق در این خصوص تمهیدات بیشتری را اتخاذ کند.

بارش برف در بشکرد (بشاگرد)بارش برف در بشکرد (بشاگرد)

بارش برف در بشکرد (بشاگرد)

بارش برف در بشکرد (بشاگرد)

بارش برف در بشکرد (بشاگرد)

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار