حسن افشاری حضور پر تعداد مدیران در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر را بیانگر با اهمیت بودن این موضوع دانست و ابراز کرد: امسال ما نخستن دهه فجر گام دوم انقلاب اسلامی را تجربه می‌کنیم به همین دلیل از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۸۱۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳ 18 January 2020
فرماندار همدان گفت: حمایت کارمندان همدانی از ایتام در راستای توجه به عدالت‌ورزی در جامعه است طرحی که مطابق آن باید تا پایان اسفند ماه ۱۲ هزار نفر از ایتام و محرومان همدانی تحت حمایت ۱۲ هزار نفر از کارمندان شهرستان همدان قرار گیرند.

به گزارش تسنیم، جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهزستان همدان به میزبانی فرمانداری همدان و با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

‌در این جلسه حسن افشاری از حمایت ۱۲ هزار کارمند همدانی از افراد محروم و ایتام موجود در شهرستان همدان خبر داد و اظهار داشت: حمایت کارمندان همدانی از ایتام در راستای توجه به عدالت‌ورزی در جامعه است طرحی که مطابق آن باید تا پایان اسفند ماه ۱۲ هزار نفر از ایتام و محرومان همدانی تحت حمایت ۱۲ هزار نفر از کارمندان شهرستان همدان قرار گیرند.

وی همچنین حضور پر تعداد مدیران در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر را بیانگر با اهمیت بودن این موضوع دانست و ابراز کرد: امسال ما نخستن دهه فجر گام دوم انقلاب اسلامی را تجربه می‌کنیم به همین دلیل از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار همدان با تاکید برلزوم مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر گفت: همه ما مسئولان باید تسهیل‌گر حضور مردم در برنامه‌ها باشیم همان‌گونه که در طول ۴۰ سال گذشته مردمی بودن برنامه از نقاط برجسته برنامه‌های دهه فجر بوده است. 

وی تصریح کرد: امید آفرینی از دیگر نکات مهمی است که مسئولان باید در برنامه‌های خود لحاظ کنند چرا که دشمن تلاش بسیار گسترده‌ای را برای ایجاد یاس و ناامنی در جامعه آغاز کرده بنابراین باید نقاط قوت نظام اسلامی و دستاورد‌های انقلاب را برای مردم بازگو کنیم.

افشاری با بیان اینکه حتی سازمان ملل نیز با وجود سختگیری‌ها و شاخص‌های سختگیرانه خود اعلام کردهجمهوری اسلامی ایران در شاخص‌های توسعه انسانی پیشرفت خوبی داشته و توانسته رتبه ۶۵ جهان را به دست آورد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در بخش شتاب علمی نیز توانسته رتبه نخست جهان را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه امپراطوری رسانه‌ای استکبار جهانی در تلاش است تا نگذارد پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران دیده شود به همین دلیل نیز بر بیان نقاط ضعف و مشکلات موجود در کشور متمرکز شده‌اند، عنوان کرد: باید دستاورد‌های نظام اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان و تفاوت‌های عمیق آن با دوران طاغوت بیان شود چرا که برخی افراد و رسانه‌ها در تلاشند تصویری مثبت از دوران طاغوت به نسل جوان کشور ارائه دهند.

فرماندار همدان با تاکید براینکه سخنران‌های یوم الله ۲۲ بهمن باید دستاورد‌های نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: تا می‌توانیم باید برنامه‌ها را در قالب هنر ارائه دهیم چرا که این کار، ماندگاری اقدامات و برنامه‌ها را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه توجه به دستاورد‌های علمی انقلاب اسلامی از دیگر نکاتی است که باید در دهه فجر مورد توجه قرار گیرد، افزود: از جمله مولفه‌های قدرت یک کشور دست یافتن به فناوری و سطوح بالای علمی است موضوع مهمی که مصداق آن را در حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد مشاهده کردیم.

افشاری تصریح کرد: توجه به معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد به عنوان یک خواست عمومی باید در جامعه به ویژه در ایام الله دهه فجر ترویج داده شود چرا که در کشور ما نباید اثری از بی‌عدالتی مشاهده شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز با تاکید براینکه با توجه به تقارن یوم الله دهه فجر با انتخابات باید مراقب بود برنامه‌ها به نفع گروه، فرد و یا جناح خاصی مصادره نشود، گفت: ایام الله دهه فجر به تمامی اقشار جامعه تعلق دارد.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با بیان اینکه شهر همدان به دلیل اینکه مرکز استان به شمار می‌آید از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: برنامه‌های دهه فجر در شهرستان و شهر همدان باید با دقت و حساسیت بیشتری اجرا شوند.

وی همچنین با قدردانی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب، سخنان ایشان را بر هم زننده نقشه‌های شوم دشمنان دانست و ابراز کرد: ایشان سخنان بسیار ارزشمندی به ویژه درباره سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی داشتند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به مواضع انقلابی خانواده‌های شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهارداشت: صبر و بصیرت این خانواده‌ها بسیارجای قدردانی دارد آنهم در شرایطی که برخی افراد دست به آشوب و اغتشاش در کشور زده و حتی اقدام به پاره کردن عکس سردار سلیمانی کردند.

وی با تاکید براینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر باید به صورت مردمی برگزارشود، مطرح کرد: از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دشمنی دشمنان وجود داشته است بنابراین ما باید استوارتر از همیشه برنامه‌ها را برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار