رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد که با توجه به افزایش خریدهای پایان سال مردم ، طرح زوج و فرد از پنجم اسفند ماه امسال در کلانشهر کرج اجرا می شود.
کد خبر: ۸۱۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 16 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: طبق تصمیم گیری ها، این طرح در برخی معابرپرتردد کرج از ساعت ۱۶ الی ۲۱ ادامه دارد.وی به محدوده های اجرای طرح زوج وفرد اشاره کرد وگفت: از سمت غرب کرج (میدان سپاه) تا تقاطع حضرت امام و از سمت شرق ورودی حضرت امام به سمت میدان سپاه در محدوده اعمال طرح زوج و فرد قرار دارد.شرق گفت: مسیر های دیگر این محدودیت ها ازتقاطع حضرت امام ، ورودی های خیابان دانشکده ، میدان قدس، میدان توحید ، بلوار هفت تیر ، علامه جعفری ، ورودی میدان سپاه ، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان ، پل آزادگان، ورودی های 45 متری کاج و بلوار جانبازان از اولین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر را شامل می شود.کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد با استفاده از دوربین های ثبت تخلف شهرداری کرج و حضور نیروهای پلیس انجام می شود. این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش بینی شده است.شرق گفت: خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شده اند. استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس درقالب اجرای طرح زوج و فرد ازدیگر تمهیدات پیش بینی شده برای خدمات دهی به شهروندان است.
اکنون حدود ۱۴ هزار دستگاه تاکسی و حدود ۵۵۰ دستگاه اتوبوس در کرج به شهروندان خدمات ارایه می دهند. همکاری بیش از پیش مردم در اجرای طرح زوج و فرد کرج به روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی های زیست محیطی می انجامد.این هشتمین سال است که طرح زوج و فرد اسفندماه در کرج اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار