رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه تا پایان هفته، افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد برای غالب نقاط استان پیش بینی می شود، افزود: فردا بعد از ظهر در نیمه غربی استان احتمال بارش پراکنده وجود دارد.
کد خبر: ۸۱۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 15 January 2020

به گزارش تابناک رضوی، یحیی قائنی پور با بیان این مطلب اظهار کرد: بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی تا پایان هفته جاری حاکی از ماندگاری هوای سرد و بارندگی در خراسان رضوی است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه تا پایان هفته افزایش ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد برای غالب نقاط استان پیش بینی می شود، افزود: فردا بعد از ظهر در نیمه غربی استان احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی ادامه داد: در روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش هایی از نیمه شمالی و شرقی خراسان رضوی بارش پراکنده گاهی به صورت برف دور از انتظار نیست، ضمن این که طی این مدت تشکیل مه، کاهش دید و یخبندان در محورها و مسیرهای خراسان رضوی پیش بینی و توصیه می شود رانندگان محترم نکات ایمنی را کاملا رعایت کنند.

قائنی پور افزود: طی 24 ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای 15- درجه سلسیوس سرد ترین و داورزن با بیشینه دمای 8 درجه سلسیوس گرم ترین نقاط خراسان رضوی بوده اند.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی کمینه و بیشینه دمای مشهد را در 24 ساعت گذشته به ترتیب 8- و 2 درجه سلسیوس عنوان کرد. 

گفتنی است؛ کیفیت هوای مشهد هم اکنون با عدد شاخص 136 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار