شهردار مشهد تاکید کرد؛
شهردارمشهد گفت: پروژه تئاتربزرگ شهر باید با حداکثر سرعت و بدون تاخیر درزمان بندی مشخص آماده بهره برداری شود.
کد خبر: ۸۱۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 13 January 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی امروز درحاشیه بازدید از پروژه در حال احداث تئاتر بزرگ شهر افزود: تئاتر شهر یکی از مهم ترین پروژه های شهری است که اجرای آن در زمانبندی مشخص شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به صحبت های وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث تئاتر بزرگ شهر مشهد اظهارکرد: دکترصالحی در این مراسم بر این نکته تاکید داشت که کمتر پروژه ای درحوزه فرهنگی در کشورداشته ایم که در اجرا دچار تاخیر نشده باشد که در پاسخ ایشان اعلام کردیم که حتی یک روز تاخیر را در اجرای پروژه تئاتر شهر نمی پذیریم.

وی اضافه کرد: درهمین راستا هرچند وقت یکبار از این پروژه بازدید خواهم داشت تا از نزدیک در جریان روند اجرای آن باشم، امروز نیز در محل پروژه حاضر شده و مشاهده کردیم که دست اندرکاران پروژه با احساس مسئولیت پیگیر کار هستند.

کلائی ادامه داد: برای احداث تئاتر بزرگ شهر باید 17 هزارمترمکعب خاکبرداری انجام شود که از این میزان تا کنون 12هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده است و امیدواریم پنج هزار مترمکعب باقی مانده ازعملیات خاکبرداری این پروژه نیزدر زمانبندی درنظر گرفته شده، انجام شود. همچنین پروژه با سرعت حداکثری و طبق زمان مشخص به عنوان یک رکورد آماده بهره برداری شود.

همچنین در ادامه شهردار مشهد در حضوری سرزده در محل احداث پروژه کارخانه نوآوری حاضر و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه قرارگرفت و ضمن ارائه راهکارهایی خواستار سرعت گرفتن عملیات اجرایی و آماده شدن بخشی از این پروژه تا پایان سال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار