آزیتا فرحناکی در گفتگو با تابناک:
رئیس مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان سنقروکلیایی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶ مورد اختراع و انتخاب ۴ واحدمرکز به عنوان فعال برتر در شهرستان سنقروکلیایی ثبت شده است .
کد خبر: ۸۱۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 13 January 2020

آزیتا فرحناکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دست آورد های مرکز رشد شهرستان از ابتدای سال ۹۸ تا کنون تألیف کتاب صفر تا صد ثبت اختراع، اخذ 4 مورد جواز تأسیس توسط واحد فناور، ثبت 2 مورد برند « پارداروک » و «ژیهنگ» تا این تاریخ، اخذ کارت بازرگانی، افزایش اشتغال بیمه شده، چاپ مقاله ISI توسط واحد فناور، انتخاب 1 واحد بعنوان جوان برتر در حوزه کارآفرینی شهرستان ( محسن جمالی) است.

وی افزود : از دیگر دستاوردها انتخاب 4 واحد مرکز بعنوان فعال برتر در زمینه اشتغال نوآور و فناور در شهرستان، صادرات محصول ، اخذ گواهی عضویت در ایران کد، اخذ گواهینامه انطباق محصول با استاندارد ملی ایران، حضور در نمایشگاه های هفته پژوهش و فناور در تهران و کرمانشاه، جذب و پذیرش واحد R&D ، جذب و پذیرش واحد زایشی ، جذب سرمایه گذار و... بوده است .

رئیس مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان سنقروکلیایی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۲۶ طرح نوآور به دفتر جذب و پذیرش پارک علم و فناوری کرمانشاه ارسال شده است که ۶ موردآن در حوزه‌های کشاورزی، ICT، عمومی جذب و پذیرش شده است، ۴ مورد در حال پذیرش و ۶ مورد در حال بررسی جهت جذب و پذیرش است.

فرحناکی در پایان تصریح کرد: از ابتدای تاسیس مرکز در سال ۹۰ تا کنون ۴۵ طرح نوآور و فناور در شهرستان را جذب و پذیرش شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار