دبیر هیات فوتبال ملایر خواستار حمایت مسوولان از فوتبال ملایر شد و اظهار داشت: با وجود تمامی مشکلات تاکنون تیم‌های فوتبال این شهرستان در تمامی رده‌های سنی در ۲ بخش مردان و بانوان به مسابقات استانی و کشوری اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۱۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ 12 January 2020
رییس هیات فوتبال همدان گفت: جذب اسپانسر از عوامل مهم در رفع مشکلات فوتبال ملایر است که با این روش می‌توان برای رفع مسایل و پویایی بیشتر این رشته ورزشی گام اساسی برداشت.

به گزارش ایرنا، عباسی صوفی در نشست هم‌اندیشی هیات فوتبال شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به مستندات، فوتبال ملایر قطب فوتبال استان بوده و باید به دوران اوج خود بازگردد.

وی قول مساعد داد: تمامی موارد و مشکلات مربوط به هیات فوتبال ملایر را با نظارت و دقت نظر کارشناسان مربوطه در هیات فوتبال استان و شهرستان بررسی و در جلسه‌های آینده نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌کنیم.

رییس هیات فوتبال همدان با تاکید بر اینکه همکاری برای جذب اسپانسر باید در سرلوحه کاری قرار گیرد تاکید کرد: در این راستا با تشکیل کارگروه‌هایی در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه باید اقدامات لازم را به عمل آوریم تا نسبت به رشد این رشته ورزشی و رفع مشکلات آن گام برداریم.

صوفی همچنین راه‌اندازی مجدد فوتبال این شهرستان را از مسوولان خواستار شد و بیان کرد: ما نیز همکاری کامل و مستمر خود را برای رشد و شکوفایی مجدد فوتبال ملایر اعلام می‌کنیم.

وی از اعضای هیات فوتبال استان و شهرستان خواست: با برنامه‌ریزی‌های دقیق، برگزاری جلسات مستمر با بخش‌های تابعه، حمایت از پیشکسوتان فوتبال ملایر، استفاده از خلاقیت و تجربه‌های آنان، جذب جوانان خلاق و کارآمد به این رشته ورزشی و استفاده از فکر و خلاقیت آن‌ها بار دیگر پیشرفت و پویایی را به فوتبال این شهرستان بازگردانند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر و رییس هیات فوتبال این شهرستان نیز فوتبال را از جمله ورزش‌هایی دانست که می‌توان قدرت و تاثیرگذاری آن را بر کشور‌ها دید و با وجود اهمیت بالا در خانواده‌ها، در بین جوانان همیشه زنده و آنان را به سوی خود جذب کرده است.

سعید کتابی ضمن تقدیر از هیات فوتبال استان و شهرستان در اجرایی کردن برنامه‌ها در زمینه فرهنگی، ورزشی و آموزشی، خواستار حل مشکلات فوتبال ملایر توسط رییس هیات فوتبال استان و تقویت همکاری مستمر در این حوزه شد.

وی ادامه داد: تاکنون با همکاری مدیران، مربیان و داوران هیات فوتبال ملایر و باشگاه‌های خصوصی این شهرستان در رشته‌های فوتبال و فوتسال، در اجرای برنامه‌ها موفق عمل کرده‌اند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر نیز بیان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده بیشتر مشکلات به دلیل کمبود اعتبارات است که با تخصیص اعتبار می‌توان حدود ۸۰ درصد این مسایل را رفع کرد.

جمال لطیفی از هیات فوتبال استان و شهرستان خواست: با تشکیل کمیته‌های تخصصی نسبت به رفع مسایل و مشکلات اقدام و با برگزاری کلاس و کارگاه‌های مطلوب در زمینه مربیگری و داوری برای ارتقای سطح علمی ورزشکاران و افزایش تعداد آن‌ها تلاش شود.

وی تاکید کرد: برای برنامه‌ریزی کاربردی و عملیاتی باید ماهیانه گزارش‌های این کمیته‌ها به اداره ورزش و جوانان اعلام شود.

دبیر هیات فوتبال ملایر افزود: برخی مربیان فوتبال در ملایر یا بدون کارت هستند و یا با کارت دیگران در مسابقات شرکت می‌کنند و در چند سال گذشته هیچ کمک مالی از طرف هیات فوتبال استان دریافت نکرده‌اند.

مصطفی فراهانی نبود دستگاه چمن، رختکن مناسب، بودجه و اسپانسر برای شرکت در لیگ‌های مختلف، نداشتن مربی به تعداد لازم، بالا بودن هزینه کلاس مربیگری و نبود توانایی علاقمندان برای شرکت در این دوره‌ها و دیگر امکانات مورد نیاز را از جمله مشکلات هیات فوتبال این شهرستان برشمرد و گفت: فوتبالیست‌های ملایر نیازمند یک زمین چمن استاندارد هستند.

وی خواستار حمایت مسوولان از فوتبال ملایر شد و اظهار داشت: با وجود تمامی مشکلات تاکنون تیم‌های فوتبال این شهرستان در تمامی رده‌های سنی در ۲ بخش مردان و بانوان به مسابقات استانی و کشوری اعزام شده اند.

دبیر هیات فوتبال ملایر میزبانی شایسته استانی در تمامی رده‌های سنی، کودپاشی چمن استادیوم تختی به مدت سه سال، برگزاری نشست پیشکسوتان داوری استان با حضور محمد فنایی داور پیشکسوت کشور، شرکت در جام زاگرس، برگزاری با کیفیت مسابقات فوتسال لیگ ادارات و درخواست کتبی از نمایندگان ملایر برای تامین مطالبات و نیاز‌های هیات را از دیگر اقدامات برشمرد.

ارایه طرحی نو در جایگاه فوتبال شهرستان، برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری، پیگیری برای جذب اسپانسر و خیران ورزشی و تلاش برای حل مشکلات موجود با همفکری و همکاری متقابل از جمله مصوبات این نشست بود.

همچنین در این نشست حکم ریاست هیات فوتبال سامن و گواهینامه داوری پذیرفته‌شدگان در کلاس داوری درجه سه کشوری اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار