نکونام:
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید دارد که همچنان تیمش قصد ندارد در تاریخ مشخص شده برابر استقلال تهران به میدان برود.
کد خبر: ۸۱۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 12 January 2020

جواد نکونام در حاشیه تمرین تیمش در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تیم فولاد، اظهار کرد: ما برنامه‌ریزی‌مان برای بازی اول با تیم سپاهان بود اما متاسفانه برنامه‌ریزی‌های‌مان در تعطیلات تاکنون برای دو سه بار به هم خورد. قرار شد با تیم استقلال بازی کنیم که به این موضوع اعتراض کردیم ولی موافقت نشد و با توجه به این‌که سه بازیکن در تیم‌ملی امید داریم نیز مجددا نسبت به برگزاری این دیدار اعتراض کردیم اما مجددا مورد قبول قرار نگرفت. فولاد در نیم‌فصل اول نیز از چنین برنامه‌ریزی‌هایی ضربه خورد.

با برنامه‌ریزی سازمان لیگ، بیشترین ضربه را فولاد خورده است

وی افزود: ما در نیم‌فصل اول قبول کردیم که با توجه به این‌که ذوب آهن یک بازیکن ملی‌پوش داشت، بازی‌مان با این تیم یک روز به تعویق بیفتد و بعد نیز درخواست داشتیم فدراسیون جابه‌جایی در سه بازی پایانی فولاد داشته باشد تا ضربه نخوریم ولی این مهم صورت نگرفت. اما اکنون شرایط فرق دارد و باید به سود خودمان کار کنیم و شرایط‌مان را در نظر بگیریم زیرا در نیم‌فصل اول با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ، بیشترین ضربه را خوردیم. در نیم‌فصل اول مسابقات به پایان رسیده بود اما سایر تیم‌ها هنوز در حال انجام بازی بودند و این شرایط را برای تیم ما سخت کرده بود.

مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما نسبت به برگزاری بازی با استقلال تهران در تاریخ مشخص شده اعتراض کرده‌ایم و طبق صحبتی که داشتیم، مقابل این تیم بازی نمی‌کنیم زیرا هم سه بازیکن در تیم‌ملی امید داریم و هم این‌که شرایط باید برابر باشد. وقتی تمام تیم‌ها بازی کنند، ما هم بازی خواهیم کرد و مشکلی نداریم.

وی درباره موضع سازمان لیگ در خصوص اعتراض به تاریخ بازی با استقلال نیز عنوان کرد: قانون می‌گوید وقتی یک تیم، دو یا سه بازیکن در تیم‌ملی دارد، بازی آن تیم لغو است و ما هم اکنون چنین شرایطی را داریم.

قرار بود در قطر با السد بازی کنیم که اردو لغو شد

نکونام درباره لغو اردوی قطر تیم فولاد نیز گفت: من صحبت کرده بودم تا در این اردو با تیم السد و شحانیه بازی کنیم که اردو لغو شد. با توجه به دوستی که با سرمربی السد دارم، برگزاری این دیدار را هماهنگ کرده بود. اکنون نیز جایی بهتر از اهواز با توجه به شرایط آب و هوایی و زمین تمرین مناسب‌، نیست. بازی‌های دوستانه‌ای در نظر داریم و قطعا در خارج از استان انجام خواهند شد تا در شرایط آمادگی قرار بگیریم. مشکلی که داریم، امتحانات بازیکنان‌مان است که شاید یکی دو روز غیبت داشته باشند اما در مجموع شرایط تیمی و تمرینی‌مان خوب است و منتظر هستیم، بازیکنان جدید اضافه شوند تا لیگ را با تیم کامل شروع کنیم.

برگزاری بازی بین فولاد و بارسلونا اتفاق نمی‌افتد

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که زمزمه‌هایی در خصوص سرمربیگری، سرمربی السد در بارسلونا شنیده می‌شود، آیا با توجه به دوستی شما با این سرمربی ممکن است یک روز فولاد با بارسلونا بازی کند؟ عنوان کرد: خیر، چنین اتفاقی نمی‌افتد زیرا اگر بخواهیم با آن‌ها بازی کنیم باید از اکنون برای سال ۲۰۲۵ رزرو کنیم، چرا که برنامه چنین تیم‌هایی بلندمدت است و باید هزینه هنگفتی صورت بگیرد و کلا هم برای کشور ما مهیا نیست.

مهاجم نیجریه‌ای با تیم تمرین می‌کند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد اوساگونا، مهاجم نیجریه نهایی خواهد شد؟ گفت: این بازیکن با باشگاه کره‌ای قرارداد دارد و باید به توافق برسیم تا ITC او صادر شود. در حال رایزنی هستیم و این بازیکن با ما تمرین می‌کند و امیدواریم کارت بازی او صادر شود.

زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد مناسب نیست

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت چمن اصلی به چه صورت است؟ عنوان کرد: مشکلی که از ابتدای فصل داریم، این است که زمین ما مثل شیشه می‌ماند. ابتدای فصل این زمین شرایط خوبی نداشت و البته در زمان مدیریت آقای رضایی نیز تلاش بسیاری برای بهبود شرایط زمین صورت گرفت. چمن این ورزشگاه خوب نیست و متاسفانه علی باویه را در همین زمین چمن به دلیل کیفیت نامناسب آن، از دست دادیم. فکر می‌کنم یک ماهی از تمرینات دور باشد. تاکنون نتوانسته‌ایم از زمین چمن ورزشگاه اصلی‌مان به خوبی استفاده کنیم و نسبت به هزینه‌ای که برای استادیوم صورت گرفته است، زمین چمن آن خوب نیست.

پاتوسی، دوشنبه به تیم اضافه می‌شود

نکونام در ادامه درباره جذب پاتوسی نیز گفت: این بازیکن روز دوشنبه هفته جاری وارد ایران می‌شود و آقای آذری اکنون در تهران است تا کارهای مربوط به ویزا و اقامت وی را درست کند. با بازیکنان دیگری هم مذاکره داشته‌ایم اما هنوز نتوانسته‌ایم بازیکن داخلی جذب کنیم. ما امروز ۱۸ بازیکن داشتیم و برای پر کردن نقاط ضعف‌مان به بازیکنان داخلی نیاز داریم. قرار است، نفرات مدنظر نیز توسط باشگاه جذب شوند.

وی خاطر نشان کرد: اردویی در تعطیلات نخواهیم داشت، اما قطعا بازی‌های دوستانه برگزار می‌کنیم. یکی از دیدارها با تیم پیکان است و هفته آخر تعطیلات نیز یک بازی تدارکاتی در اهواز خواهیم داشت تا در نهایت برای مسابقات آماده شویم. آن‌چه برای ما اهمیت دارد، این است که آماده باشیم و نفرات کامل را در اختیار داشته باشیم تا در بازی‌های دوستانه تیم را محک بزنیم. امیدوارم دو سه بازیکن ایرانی مدنظر نیز در دو سه روز آینده جذب شوند و در نهایت یک فولاد پرقدرت را برای نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: از آقای محمدی، رئیس شرکت فولاد که واقعا برای تیم زحمت می‌کشد و از تیم حمایت دارد، قدردانی می‌کنم. وجود او برای باشگاه فولاد لازم و ضروری است و حضورش کنار ما قوت قلب است. از روزی که کار را شروع کرده‌ایم، حمایت لازم را از تیم داشته است و هواداران فولاد باید قدردان تلاش‌های آقای محمدی باشند. همچنین از زحمات مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار