حسن ارگی:
به گزارش تابناک سمنان: حسن ارگی  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه‌های راهبردی است، گفت: کمیته تخصصی برای طرح یاری گران زندگی در سمنان تدوین می‌شود.
کد خبر: ۸۱۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 11 January 2020

نتیجه تصویری برای حسن ارگی

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از شیوع اعتیاد است، ابراز داشت: به این منظور طرح یاری گران زندگی برای سطح کشور در دستور کار قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه ۶۵ درصد علت همسر آزادی در کشور و ۲۵ درصد نزاع مربوط به اعتیاد است، ابراز داشت: حساسیت برای مقابله و مبارزه با اعتیاد با توجه به رهیافت‌های علمی و کارشناسی جامعه باید محور برنامه‌ها قرار داده شود.

حسن ارگی بابیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه‌های راهبردی است، افزود: به این منظور کمیته‌های تخصصی برای اجرای طرح یاریگران زندگی در استان سمنان تدوین می‌شود تا از این طریق بتوان اقدامات بهتری را به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد انجام داد.

ارگی در ادامه تصریح کرد: در بحث مقابله با اعتیاد باید جامعه محور عمل شود و در کنار میزان کشفیات قابل توجه می‌بایست آحاد مردم را برای مبارزه با شیوع مواد مخدر در جامعه هماهنگ کرد.

وی بابیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر همراهی سایر نهادها نیز الزامی است، افزود: در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی از سوی آموزش‌وپرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر در حال تدوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار