امام جمعه شیراز با بیان اینکه خون سلیمانی سیلی می شود که اسرائیل را محو خواهد کرد، تاکید کرد: ترامپ گفته بود که عراق باید پول پایگاه عین الاسد را به ما بدهد تا ما از آنجا را ترک کنیم، اما اکنون آن پایگاه نابود شده است، این قوت مردم است که پشت سر مردان مقاومت ایستاده است.
کد خبر: ۸۱۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 10 January 2020

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت السلام والمسلمین لطف الله دژکام، در مراسم پاسداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در مسجد ابوالفضل(ع) شیراز، برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد سلیمانی، اظهار داشت: شهادت حضرت زهرا(س) به عنوان یک داغ بزرگ برای علاقه‌مندان به حق بوده و خواهد بود، همچنین به یاد داغ بزرگ مردی از تبار شیعیان شهید سپهبد نشسته‌ایم که یادش را گرامی می داریم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس، در ادامه موشک باران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی آمریکا را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: صهیونیست ها هنگامی که قدرت ایران را دیدند ترسیده و اعلام کردند که ما نقشی در این خصوص نداشتیم؛ آنان در واقع کار را بر گردن ترامپ انداختند.

امام جمعه شیراز همچنین به سخنان سید حسن نصرالله خطاب به سربازان آمریکایی که عمودی بیایید افقی برمی گردید اشاره کرد و بیان داشت: نیروهای آمریکایی پس از شنیدن این حرف ترس برداشته اند، البته جریانی نیز درون خودمان است که از مرگ مانند صهیونیست می ترسند، ترس از جنگ تمام وجودشان را گرفته این ترس از مرگ علامت از خدا گریخته ها است، کسی که با خداوند است، ترس ندارد.

وی با بیان اینکه خون سلیمانی سیلی می شود که اسرائیل را محو خواهد کرد، تاکید کرد: ترامپ گفته بود که عراق باید پول پایگاه عین الاسد را به ما بدهد تا ما از آنجا را ترک کنیم، اما اکنون آن پایگاه نابود شده است، این قوت مردم است که پشت سر مردان مقاومت ایستاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار