فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور:
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با اشاره به فتنه‌های آمریکا در منطقه گفت: خون پاک شهیدان مقاومت از جمله شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش، فتنه آمریکایی‌ها را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۱۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 10 January 2020

سردار سرتیپ احمد خادم سید الشهدا روز پنجشنبه در آیین عزاداری و سوگواری هیات‌های عزاداری شوشتر در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله این شهرستان افزود: یکی از درس‌های مهمی که از سردار دل‌ها باید یاد بگیریم مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه مدیریت حاج قاسم در طول دوران دفاع مقدس از خرمشهر آغاز شد و به فلسطین، سوریه، لبنان و عراق رسید، گفت: این مدیریت جهادی توانست محور مقاومت را تشکیل دهد و داعش را نابود کند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با اشاره به نقش مهم شهرستان شوشتر در دفاع از حرم اهل بیت(ع) بیان کرد: شهدای مدافع حرم شوشتر فرماندهی ۲ تیپ را در محور مقاومت برعهده داشتند و رشادت‌های  سردار شهید کجباف، صدرزاده، مختاربند، محمدی و ذوالفقار نسب هرگز فراموش نخواهند شد.

هیات‌ها و دسته‌های عزاداری شوشتر به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهیدقاسم سلیمانی با حضور در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله به عزاداری پرداختند.

حرکت هیات‌های عزاداری شهرستان شوشتر صبح روز پنجشنبه از چهار راه امام خمینی (ره) به سمت بقعه متبرکه امام زاده عبدالله این شهرستان آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار