برگزاری مسابقۀ «نامه‌ای به سردار آسمانی»؛
کد خبر: ۸۱۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 09 January 2020

حوزه هنری کودک و نوجوان قرار است دل‌نوشته‌های نوجوانان درباره‌ی سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی را با عنوان مسابقه‌ی «نامه‌ای به سردار آسمانی» برگزار می‌کند. این پویش ویژه‌ی گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال است و علاقه‌مندان فرصت دارند آثار خود را تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۸ ارسال کنند.
به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از ایسنا، حجت‌الله ناظری سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان با اشاره به فراخوان مسابقه‌ی «نامه‌ای به سردار آسمانی»؛ گفت: «شهادت مظلومانه‌ی سردار سرافراز اسلام، سرباز ولایت و یاور امت، سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق تمام آزادی‌خواهان ایران و جهان شد و این ترور ناجوانمردانه، ایران را آکنده از اندوه و خشم کرد».
وی افزود: «روح پرفتوح شهید سردار سلیمانی همچون دوره‌ی حیات او برای امت اسلامی مایه‌ی برکت است و موجب وحدت و انسجام بیشتر در جامعه‌ی ما شده و احساسات ضداستکباری ملت‌های منطقه را بیش از پیش برانگیخته است».
ناظری بیان کرد: «این روزها در شبکه‌های اجتماعی، شاهد دل‌نوشته‌های بسیاری هستیم از نوجوانان و جوانان ایران زمین که برای شهادت این قهرمان ملی نوشته شده است».
سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان اضافه کرد: «حوزه هنری کودک و نوجوان نیز از همه‌ی نوجوانان کشور دعوت می‌کند تا دل‌نوشته‌هایشان را درباره‌ی سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به پویش «نامه‌ای به سردار آسمانی» ارسال کنند».
ناظری افزود: «جدا از داوری آثار و معرفی برگزیده‌ها، برترین آثار دریافتی در قالب یک مجموعه‌ی کتاب منتشر خواهد شد».
این پویش ویژه‌ی گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و فرصت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۸ است.
علاقه‌مندان می‌توانند دل‌نوشته‌های خود را حداکثر در ۵۰۰ کلمه تایپ شده به نشانی الکترونیک: sardareasemani@gmail.com یا به نشانی دبیرخانه پویش سردار آسمانی واقع در میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان دوازدهم غربی، شماره‌ی سه یا شبکه‌های اجتماعی “سروش” و “بله” به خط ۰۹۱۲۸۱۹۲۳۱۸ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۵۱۳۳۰-۰۲۱ تماس بگیرند.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند فرم فراخوان را از سایت www. http://nojavantehran.ir/ حوزه هنری کودک و نوجوان دریافت کنند.

نوجوانان به سردار شهید سلیمانی نامه می‌نویسند

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار