کد خبر: ۸۱۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳ 09 January 2020
فرمانده دوران دفاع مقدس و جانباز مدافع حرم گفت: در خاکریز اول جنگ با تروریست‌ها درخواستی از حاج قاسم کردم و جواب حرفم را گرفتم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از گچساران عوض شهابی‌فر در مراسم اشک قشقایی‌ها در سوگ سردار دلها که در مسجد لبنان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:  خوشحالم که در جمع قشقایی‌های بزرگ هستم و عرض تسلیت به امام زمان (عج) و امام خامنه ای دارم.
 وی ادامه داد: سردار دلها سرداری بزرگ و بین المللی بود و عرض تسلیت دارم به شما که در این روزها سوختید و در انتظار انتقام سخت هستید.
 شهابی فر گفت: صبح امروز و در همان دقایق اولیه موشک‌های نقطه زن ایران اسلامی پایگاه‌های آمریکا را منهدم کرد تا گوشه‌ای از سیلی فرزندان این سرزمین به آمریکا و اسرائیل و عربستان باشد و باعث خوشحالی امت اسلامی شد.
 وی ادامه داد: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس چنان قهرمانه ایستادگی کرد که هرگاه به مشکلی بر می‌خوردیم،  صدای حاج قاسم و احمد کاظمی می‌کردند.
 این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: حاج قاسم نه فقط بخاطر مجاهدت و نترس بودنش به اینجا رسید بلکه آن چیزی که موجب محبوبیت ایشان شد به گونه‌ای که کودک و پیرزن و پیرمرد در سوگ او اشک می‌ریزند  و شک نکنید به خاطر نماز شب‌های او بود.
 وی با اشاره به خبر شهادت حاج قاسم سلیانی و همرزمانش که موجب شد همه را به خیابان‌ها بکشاند، ابراز کرد: والله قبول کنید خیلی از گناهان ما در این روزها را این اشک‌هایمان پاک کرد.
 شهابی فر بیان کرد: نتیجه توسل و نماز شب و خدمت به مردم و در کنار مردم بدون هیچ چشم داشتی و ذوب در ولایت موجب می‌شود اینگونه مردم به خیابان‌ها بیایند.
 این سخنران مراسم گفت: حاج قاسم دستور رهبری را هیچ‌گاه بر زمین نگذاشت و امروز به واسطه خون سلیمانی بزرگترین کار فرهنگی صورت گرفته است و او یک سرمایه ملی بود.
 شهابی فر با بیان انکه حاج قاسم یک روز در دفاع مقدس  و یک روز در شرق  و روز دیگر در خارج از کشور بود، ابراز کرد: او تنها یک نظامی نبود بلکه یک دیبلمات بزرگ برای کشور ما و مسلمانان بود.
 وی با اشاره به اینکه آن توانی که روسیه پیدا کرد به واسطه سردار سلیمانی بود، گفت: خون سلیمانی کاری کرد که همه چیز  جمع شود و دیگر خبری از طیف بندی و جریان سیاسی نیست و ثابت شد آمریکا اصلاح و اصولگرا نمی‌شناسد.
 این جانباز مدافع حرم ادامه داد: روز گذشته غوغایی در کرمان بود و باید بگوییم دیروز عده ای در اجر و ثواب او شریک شدند و به شهادت رسیدند.
 شهابی فر ادامه داد: به ما می‌گفتند شما چرا به کشورهای عربی می‌روید ولی امروز خیلی‌ها بیدار شدند.
 وی ابراز کرد: مگر یادتان رفته داعش تا مجلس و حرم امام رسید، مگر می شود فراموش کرد.
 این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: این بیداری اسلامی است و مشاهده کردیم استکبار جهانی به خود آمد که دیگر با وحدت کشورهای مسلمان جایی نخواهد داشت و با راه انداختن داعش علیه کشورهای اسلامی و از بین بردن شیعیان به مقصود نخواهد رسید.
 شهابی فر عنوان کرد: دشمنان به دنبال آن بودند جبهه مقاومت را از سر راه بردارند و افتخار داشتیم با داعش جنگیدیم و داعش را به عقب راندیم.
 وی اظهار کرد: فراموش نمی‌کنیم کاخ بشار اسد زیر توپخانه بود و شهر در دست داعش بود و اینها را ما با چشمانمان دیدیم.
 شهابی فر گفت: سوریه را کامل گرفته بودند و تنها بخشی در دست دولت بود و به فرماندهی حاج قاسم کاری کردیم که امروز وضعیت برگشت و سوریه این‌گونه شد.
 وی ادامه داد: امروز شما مشاهده کردید که پایگاه اصلی آنها مورد هدف موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
 شهابی فر ابراز کرد:  شهید سردار سلیمانی یا در سوریه فرماندهی می‌کرد یا در عراق و ما افتخار داشتیم در کنار بچه‌های گچساران و استان در کنار سردار سلیمانی باشیم.
 وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در خاکریز اول حضور پیدا می‌کرد، تصریح کرد: یک روز خدمت سردار رسیدیم که دستورات را بگیرم، مشاهده کردم تمام بدنش غرق خاک است که تازه آمده بود و به ایشان گفتم سردار حیف است شما بروید می‌دانید اگر شهید شدید دنیای اسلام عزادار می‌شود.
 شهابی فر ادامه داد:  شهید سلیمانی در پاسخ گفت، ما جنگ طلب نیستیم اما اگر دستور ولایت صادر شد دستور آقا حکم قرآن و عاشورایی است و آن روز بر همه ما واجب می شود.
 وی عنوان کرد: دشمن نمی داند با رفتن سلیمانی هزاران سردار سلیمانی در این سرزمین رویش پیدا کرد و مادران بزایند چون قاسم سلیمانی را که آینده جهان اسلام با پیروی از رهبری در دست شیعیان است.
 شهابی فر ابراز کرد: امروز یک بیداری اسلامی به وجود آمد و روز گذشته  سردار سلامی در کرمان بیان داشتند که حرف آخر را اول می‌زنیم.
 وی ادامه داد: شهید سلیمانی هنوز به خاک نسپرده شد که اولین انتقام گرفته شد و بعد از حدود هشتاد سال اولین بار است چنین وضعیتی برای آمریکا به وجود می آید.
 این سخنران بیان کرد: تا زمانی‌که ما چنین رهبری داریم و این رهبر چنین امتی دارد و سپاه پاسداران و بسیجیان را دارد ما پیروز هستیم
 شهابی فر گفت:  آن همه دلارهای سعودی را آوردند اما ما با دست خالی رفتیم اما با دست پر برگشتیم.
وی با بیان اینکه بدانید سردار قاآنی همان سلیمانی و فردی بسیار مخلص و مکتبی و ولایت مدار است، خاطرنشان کرد: پرچم نیروهای ما همیشه برافراشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار