مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: این اداره کل و هیات کشتی استان ریالی برای برگزاری رقابت‌های جام تختی هزینه نکرده‌اند.
کد خبر: ۸۱۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 08 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،صابر رحیمی در مجمع سالیانه هیات تکواندو استان کرمانشاه که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر صرف هزینه‌های میلیاردی برای میزبانی جام تختی، اظهارکرد: برخلاف این اظهارات، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات کشتی ریالی برای میزبانی جام تختی هزینه نکرده‌اند.

وی افزود: هزینه‌های برگزاری رقابت‌های جام تختی، توسط فدراسیون، اسپانسرها و کمک‌هایی که استانداری کرمانشاه داشته‌اند، تامین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: در میزبانی جام تختی، ما نه تنها هزینه‌ای نکرده‌ایم، بلکه امکانات و تجهیزاتی را هم از فدراسیون به کرمانشاه آورده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به افزایش اعتبارات حوزه ورزش استان کرمانشاه طی یک سال اخیر، اعلام کرد: معقتدیم هزینه کردن برای ورزش، نوعی سرمایه گذاری است و در آینده نتایج خوب آن را خواهیم دید.

رحیمی همچنین باابراز رضایت از عملکرد هیات تکواندو کرمانشاه، عنوان کرد: این هیات یکی از هیات‌های موفق و بی‌حاشیه در ورزش استان است که قهرمانان بزرگی را نیز تحویل تکواندو ایران داده است.

وی در پاسخ به درخواست رئیس هیات استان برای گرفتن یکی از رقابت‌های بین المللی تکواندو در کرمانشاه نیز گفت: درصورتی که رئیس فدراسیون موافقت کند، این آمادگی را داریم که میزبانی رقابت‌های بین المللی تکواندو را بگیریم.

در ادامه این نشست مهدی همتی رئیس هیات تکواندو کرمانشاه نیز به تشریح عملکرد هشت ماهه این هیات پرداخت و اظهارکرد: هیات تکواندو کرمانشاه درحال حاضر 5103 ورزشکار سازمان یافته دارد که با برنامه ریزی‌های خوبی که از سال گذشته انجام شده، رشد سه درصدی این تعداد ورزشکار را نسبت به مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

به گفته این مسئول، یازده درصد از کل ورزشکاران سازمان یافته استان کرمانشاه را ورزشکاران تکواندو کار تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه بابیان اینکه در سطح استان 162 باشگاه فعال تکواندو وجود دارد، عنوان کرد: جز در شهرستان ثلاث باباجانی، این رشته را در همه شهرستان‌های استان فعال کرده‌ایم.

همتی بابیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذر شش ورزشکار و مربی کرمانشاهی به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند، گفت: همچنین در این مدت شش مورد اعزام ورزشکاران و مربیان تکواندو استان را به مسابقات برون مرزی داشته و توانسته‌ایم بیش از 25 مدال کشوری را نیز کسب کنیم.

وی در پایان رایزنی جهت جذب اسپانسر به منظور حضور در لیگ‌های نوجوانان و بزرگسالان بانوان و آقایان، توجه ویژه به بخش پومسه با بکارگیری اساتید مجرب کشوری، خرید تجهیزات، راه اندازی فروشگاه تجهیزات ورزشی در خانه تکواندو و ... را از دیگر برنامه‌های پیش روی این هیات برای سال آینده اعلام کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار