همزمان با سالروز درگذشت پزشک انسان‌دوست زنده‌یاد دکتر محمد کوثری بیش از ۸ هزار «خدمت بدون توقع» با حضور مدیران اجرایی به‌ویژه همکاری خالصانه مردم قدرشناس این خطه، پزشکان، اصناف و ... در این روزبه مردم منطقه ارائه گردید.
کد خبر: ۸۱۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 07 January 2020

به گزارش تابناک رضوی، ناصر قوام احمدی مسئول ستاد مردمی روز خدمت بدوم توقع در این خصوص اظهار کرد: در روز درگذشت پزشک مهربان و انسان‌دوست دکتر محمد کوثری که در تربت جام روز «خدمت بدون توقع» نام‌گذاری شده خدمات رایگان شامل ویزیت و تحویل داروی رایگان توسط پزشکان، کلینیک‌های درمانی، داروخانه‌ها و مراکز درمانی، توزیع غذای گرم، توزیع سبد کالا، لوازم‌التحریر، برپایی بیش از ۱۵ ایستگاه صلواتی، نواختن زنگ خدمت بدون توقع در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و علمی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانوان، فرهنگی و هنری، توزیع نان رایگان توسط خبازی ها با همکاری و همیاری مسئولان و مردم در این شهرستان ارائه شد.

 

وی گل‌باران مزار زنده‌یاد دکتر محمد کوثری در بهشت نبی(ص) را برنامه های محوری این روز برشمرد و اضافه کرد: در روز یادبود دکتر کوثری  زنگ «خدمت بدون توقع» با حضور فرماندار مسئولان اجرایی و نظامی در مدرسه فاطمه عباد عسگری نواخته شد در مدارس دانش آموزان با قرائت دل نوشته یاد سردار دل‌ها چهره بین‌المللی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش و دکتر کوثری را گرامی داشتند.

 

در ادامه فرماندار تربت‌جام با تجلیل از خدمات ارزنده و انسان دوستانه دکتر محمد کوثری گفت: زنده‌یاد دکتر کوثری بدون توقع به مردم منطقه خدمت‌رسانی کرد و ماندگار شد.

 

مرتضی حمیدی افزود: وظیفه‌داریم مردمی باشیم و با مروم حرکت کنیم و کوثری به مستندان و نیازمندان خدمت کرد و بایستی این فرهنگ‌نامه نهادینه شود.

 

وی با قدردانی از خدمت بدون توقع پزشکان شهر تصریح کرد: در این روز تعداد ۱۷۰۰ خدمت رایگان پزشکی توسط پزشکان انجام گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار