رییس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی گیران خوزستانی در سال جاری با حضور در میادین مختلف کشوری و بی المللی تاکنون بیش از ۹۰ مدال رنگارنگ کسب کرده اند.
کد خبر: ۸۱۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 07 January 2020

سیدحسین مرعشیان اظهار داشت: عملکرد کشتی گیران استان در میادین مختلف داخلی و بین المللی نشان از پیشرفت این رشته دارد و امیدوارم با تلاش ورزشکاران استان همچون دوره های قبل چندین سهمیه در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جایگاه کشتی خوزستان به ویژه کشتی فرنگی در سطح کشور بر کسی پوشیده نیست گفت: تمام تلاش ما ارتقاء روز افزون این رشته در سطح استان بوده و در همین راستا سعی کردیم در بخش آموزش و استعدادیابی برنامه های مختلفی عملیاتی کنیم و یکی از مهمترین برنامه های ما برگزاری لیگ های پایه استان است که با استقبال خوبی همراه است.

شناخت تیم های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های استان

رییس هیات کشتی خوزستان افزود: در پایان مرحله نهایی رقابت های کشتی آزاد لیگ متمرکز باشگاه‌های خوزستان، تیم باشگاه فرهنگی ورزشی نفت امیدیه با کسب ۲۳۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: تیم های هیات کشتی بندرامام با ۱۷۲ امتیاز و هیات کشتی گچساران با ۱۳۷ امتیاز عنوان های دوم و سوم تیمی را به دست آوردند .همچنین تیم هیات کشتی اهواز با کسب ۱۲۹ امتیاز به مقام چهارم رسید .

مرعشیان گفت: در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های استان نیز،  تیم باشگاه چهارم آذر اندیمشک با کسب ۲۲۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید .

وی گفت: تیم های کوی شهدای اندیمشک با ۱۹۸ امتیاز (برد تیمی بیشتر) و احتشام گستر کارون اهواز با ۲۱۰ امتیاز عنوان های دوم و سوم تیمی را به دست آوردند  همچنین تیم هیات کشتی استان بوشهر با کسب ۱۵۲ امتیاز مقام چهارم را کسب نمود .

برگزاریی کلاس کنترل و ارتقاء داوری کشتی در اهواز

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: کلاس کنترل و ارتقاء داوری کشتی ۱۴ و ۱۵ دی ماه با حضور داورانی از پنج استان کشور و مدرسی ناصر فروتن رییس کمیسیون داوران کشتی کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی گفت: با توجه به گستردگی برنامه های کشتی خوزستان و حضور در مسابقات مختلف ورزشی، از همین اکنون در حال برنامه ریزی برای تدوین تقویم ورزشی هیات کشتی استان برای سال آینده هستیم تا به اهداف مدنظرمان برسیم.

منبع: ايرنا
برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار