فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۵ کودک بی سرپرست در کرمانشاه به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی واگذار شدند.
کد خبر: ۸۱۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 07 January 2020

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بچه ها هدیه های خداوند هستند که طی سال های گذشته ۴۰ بچه را طبق شرایط و مقرات فرزند خواندگی به خانواد های متقاضی واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی متولی در امور سرپرستی کودکان بی‌سرپرست ،بدسرپرست و فرزندخواندگی است که کرمانشاه جزو استان های پیشرو در این امر است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: انجام هرگونه فرزندخواندگی با توجه به وضعیت کودکان و با همکاری دادگستری صورت می‌گیرد.

رضوان مدنی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۶۰ خانوار پشت نوبت برای دریافت مجوز فرزند خواندگی قرار دارندو تا ۱۶ سالگی فرزندان را به خانواده‌های متقاضی واگذار می‌شوند .

وی تاکید کرد: در قانون قبلی تنها خانواده‌های بدون فرزند می‌توانستند فرزندی را در اختیار داشته باشند، اما در قانون جدید خانواده‌های دارای فرزند نیز می‌توانند فرزندی را به فرزندخواندگی بپذیرند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان گفت: در قانون جدید دختران مجرد بالای ۳۰ سال در صورت داشتن شرایط می‌توانند متقاضی برای فرزندخواندگی باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار