به مناسبت شهادت سردار سلیمانی برنامه های مختلفی از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می شود.
کد خبر: ۸۱۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 06 January 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس اعلام کرد: ویژه برنامه “سردار پر افتخار” از روز جمعه در دو نوبت از سیمای فارس آغاز شده و تا روز سه شنبه صبح و عصر ادامه دارد.
پخش زنده مراسم راهپیمایی بعد از نماز جمعه و گزارش‌های مردمی در ۱۰ بخش و پخش نماهنگ در ۷ بخش از ویژه برنامه‌های دیگر سیمای فارس به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود .
رادیو فارس نیز به مناسبت شهادت سردار دلیر و مدافع حق ویژه برنامه “سرباز ولایت” را از صبح جمعه آغاز کرده است . دیگر برنامه های رادیو شامل “سردار دلها” از شنبه تا سه شنبه ویژه پوشش مراسم تشییع در استان‌ها با دعوت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، گفتگو با همرزمان شهید، ارتباط با مراکز استان‌های خوزستان، مشهد، قم و کرمان و با پخش برنامه‌های تامینی، بسته‌های صوتی، نمایش با حال و هوای دفاع مقدس و مستند شهدای حرم است .
اطلاع رسانی سریع و انتشار بیش از ۲۰ عکس نگاشت و پوستر با محتوا و هشتگ‌های مرتبط در توییتر، اینستاگرام و وب سایت فارس، تقطیع و انتشار نماهنگ ها، راهپیمایی شیراز و خطبه‌های نماز جمعه شیراز پیرامون شهادت سردار سلیمانی، بازتولید و انتشار محتوای فاخر و نماهنگ در فضای مجازی، انتشار تصاویر مردمی با موضوع پویش “من سلیمانی هستم” ویژه دانش آموزان و اقشار مختلف مردم از اقدامات فضای مجازی صدا وسیمای مرکز فارس است.
اطلاع رسانی خبر شهادت سردار سلیمانی در رادیو و تلویزیون و فضای مجازی، اعلام بیانیه‌های تسلیت مراجع و ادارات و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی، گزارش از ماتم و عزاداری مردم در همان روز و ساعات اولیه خبر شهادت سردار سلیمانی، پوشش کامل خبری راهپیمایی مردم شیراز و شهرستان‌ها علیه این اقدام جنایتکارانه آمریکا، پخش کامل عزاداری‌های مردم شیراز و شهرستانها، پوشش شام غریبان سردار شهید در همان شب اول شهادت از اقدامات واحد خبر مرکز فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار