کد خبر: ۸۱۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 06 January 2020

تابناک رضوی: سرانجام، سردار آسمان  ها شب جمعه آسمانی شد.شب زیارتی امام حسین علیه السلام. در سرزمین سیدالشهدا علیه السلام. واین بی حکمت نیست.او به دیدار مولایش شتافت.

 

چهره اول مبارزه با ترور، در کل دنیا، ترور شد.خبر برای جهان غیر قابل باور بود.

ماجرا ساده نیست.آنها نفر اول جریان مقاومت را ترور و شهید کرده اند.

فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران را.

 انتقام از کسی گرفتند که خود الهه انتقام نامیدندش.

اکنون الهه مرگ در کمین آنهاست.

همان گونه که همسر ارجمند شهید سلیمانی فرمودند، برای هر قطره خونت باید تاوان بدهند و این علم بر زمین نمی ماند.

امروز  خشم کشنده ملت علیه تمامیت جریان استکبار است.آتش جواب آتش. این ترور، بزرگ ترین قمار رئیس فاسد ایالات متحده آمریکاست.

آمریکا با این کار تیر خلاص را بر پیکره خود در منطقه زد.

حق این بود و خدا این گونه می خواست، آن کسی که تمام عمر خود را صرف جد و جهد و جهاد بر علیه استبداد و استکبار کرده بود، مرگ وی نیز ضربه ای بر پیکر استکبار جهانی و در راس آن رژیم (ان شاالله از هم پاشیده) صهیونستی وآغازی بر پایان آمریکای متوحش باشد.

همان طور که مقام رهبری فرمودند نخست وزیر رژیم صهیونستی "شمر زمان" است، پس می توان گفت ترامپ به واقع "یزید زمان" است.شهید مطهری فرمود "شمر زمان را بشناس".و همان طور که یزید علیه العنته با جنایاتی که در تاریخ رقم زد، خط بطلانی بر بنی امیه و جریان باطل در تمام ادوار کشید، اقدام آمریکا علیه سپهبد شهید سلیمانی نیز در ادامه راه یزیدیان زمان بر علیه حسینیان زمان است.لکن امروز برعکس دیروز، حسینیان از جهت عدد نفوس کثیر، از نظر  نگاه به وقایع روز بصیر، از نظر عزم راسخ، از نظر بنیه قوی، و از نظر جایگاه عزیز تر از هر روزند.

انشاالله شوریدن حسینیان زمان علیه یزدیان زمان به تحقق پیش از موعد وعده فرمانده کل قوا خواهد انجامید و اسرائیل همان ۲۵ سال آینده را هم نخواهد دید.

 

آمریکا با اقدام خباثت بارش علیه مالک اشتر زمان، آتشی را شعله ور کرد که نه تنها دامن خود، بلکه دامان تمام عمالش در منطقه را خواهد گرفت.

 

امروز قلب امان زمان ارواحنا فداه داغ دار است.

امروز احدی از آحاد سربازان ولی عصر عج ا... ردای شهادت پوشید و لباس عزا را بر تن مردم ایران پوشانید.

امروز قلب جریان مقاومت در سراسر اسلام خدشه دار است.

اما تمام جبهه باطل این را بداندکه هر قدر اندوه این ملت بیشتر باشد، خشم و انتقام ایشان گزنده تر و کشنده تر خواهد بود.

امروز آمریکا نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه جایی ندارد.

شمشیر از غلاف بیرون آمده است.

آمریکا باید منتظر مشتی بر دهان خویش و تابوتی برای سربازانش باشد.

رئیس جمهور منحوس ایالات متحده باید بداند به فرموده رهبری، دوران بزن در رو تمام شده است.

 

اینک این شهادت با خطی درشت، بر صفحه تاریخ خواهد درخشید.آمریکا باید بداند طوفان خشم این ملت، کشتی هایشان در خلیج فارس را سرنگون خواهد کرد.

شهادت حاج قاسم وعده ای بود که از زبان مقام معظم رهبری بیان شده بود و هدیه ای بود از جانب حضرت زینب سلام ا‌... علیها، که خود او بارها از آن حضرت خواسته بود، اما این آمریکا بود که با پیش دستی خود جام مرگ را نوشید و آرامش را بر خود بر حرام کرد.

ما شروع نکردیم، اما تمام کردنش با ما نیست

 

 جهت تسلای قلب حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف، نایب بر حقشان آیت الله خامنه ای،تمامی شهدای اسلام، خانواده شهدا و خانواده محترم شهید معزز، صلواتی هدیه می نماییم.

 

پژوهشگر و نویسنده(فعال فرهنگی)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار