در پی شهادت سردار سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران پیامی صادر کردند.
کد خبر: ۸۱۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ 04 January 2020

در پی شهادت سردار سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران پیامی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

"بسم رب الشهدا والصدیقین

 

کبوتر عاشق و سردار میدان های بزرگ ایثار و جان فشانی، سردار حاج قاسم سلیمانی به افتخار شهادت در راه آرمان های انقلاب اسلامی و صیانت از مظلومان و ستمدیدگان نائل آمد.

 

آن مجاهد پرافتخار و بزرگ اسلام و قهرمان جبهه های مقاومت که سال ها در صحنه های مختلف و خطیر دفاع از ارزش ها و آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )، دوران دفاع مقدس و مبارزه جانفشانانه با شرارت طلبان و تکفیری ها در راستای صیانت از حریم آل الله ( علیهم السلام ) عزیزترین گوهر حیات خود را در طبق اخلاص نهاد، آسمانی شد و به شهیدان خدایی پیوست.

 

آنان که این جنایت بزرگ را رقم زدند، آگاه باشند که هر ایرانی انقلابی و هر کودک خفته در گهواره در منطقه، راه پرافتخار و هدف درخشان شهید حاج قاسم سلیمانی را با مباهات و آرزو ادامه خواهد داد و این بیرق به اهتزاز درآمده بر علیه ستمکاران و اشرار هرگز بر زمین نخواهد ماند و جنایتکاران بی گمان تاوان سخت و سنگینی پس خواهند داد.

 

اینجانبان شهادت سردار و مجاهد بزرگ اردوی اسلام و بزرگ قهرمان عرصه مقابله با ستم و دفاع از ستمدیدگان، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه را به پیشگاه حضرت بقیة ‌الله‌ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، خانواده های والامقام شهدا و ایثارگران و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

 

اکنون وقت آن است تا همه آحاد مردم بصیر و شهیدپرور ایران و مردم ولایتمدار مازندران، برای بزرگداشت یاد و نام آن بزرگمرد به کلام گوهربار رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی ) اقتدا کنیم که فرمود: ملت ایران یاد و نام شهید عالی‌ مقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت.

محمد باقر محمدی لائینی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان مازندران و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار