مردم اصفهان بعد از نماز جمعه این هفته با راهپیمایی خود اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۱۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ 03 January 2020

آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار بزرگ اسلام را به همه مسلمین جهان به ویژه رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی برای ما عزت آفرید و سربلندی به وجود آورد؛ اگر دشمن کینه این شهید بزرگوار را در دل داشت، به خاطر عظمتی است که او در جبهه مقاومت آفرید؛ دشمن هرگز اقدامات این بزرگوار را فراموش نمی‌کند و ما هم نباید خون این بزرگوار را فراموش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان یادآور شد: دشمن بداند و البته که می‌داند که ما تربیت شده دامن امام حسین (ع) هستیم و از شهادت بیمی نداریم و شهادت نیروهای ما همواره به ما مقاومت بیشتر می‌دهد.

راهپیمایی بزرگ محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همراهان وی برگزار شد.

در این راهپیمایی که ار مصلای امام خمینی (ره) تا گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، آحاد مردم شهید پرور اصفهان، مسوولان و مدیران، نیروهای مسلح حضور داشتند.

مردم اصفهان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، سپاه قدس قهرمان انتقام انتقام، خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ماست، بر ادامه راه این شهدا تا نابودی رژیم صهیونیستی و ریشه کن شدن پایگاه‌های آمریکا از منطقه تاکید کردند.

همچنین امت انقلابی سایر شهرستان‌های استان اصفهان در مراسمی مشابه ترور شهید سلیمانی را محکوم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار