آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان در پیامی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۱۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 03 January 2020

در بخشی از پیام تسلیت آیت‌الله مظاهری آمده است: فاجعۀ بزرگ شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی رحمة‌الله‌علیه و شمار دیگری از مجاهدان راه حق و فضیلت، مایۀ تأسّف و تأثّر است.

رییس حوزه علمیه اصفهان افزود: نقش با اهمیّت و برجستۀ این سردار مجاهد در مبارزه با گروه‌های تکفیری به خصوص داعش- که جهان اسلام را با مصائب و حوادث ناگواری روبرو ساخت، هرگز فراموش نخواهد شد.

آیت‌الله مظاهری ادامه داد: این سردار مجاهد پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزۀ با مستکبران و طواغیت، به آرزوی دیرینۀ خود که شهادت در راه خداوند تعالی بود دست یافت و خون پاک خود را برای رهایی مسلمانان نثار کرده است.

رییس حوزه علمیه اصفهان این حادثۀ تلخ را به ملت عظیم‌الشأن ایران و رهبر معظم انقلاب و خاندان گرامی این شهید سرافراز تسلیت گفت و از خداوند قادر متعال خواست که دست ناپاک امریکا و تروریسم بین‌المللی را از شرارت علیه امّت اسلامی قطع فرماید و اسلام و مسلمین را از توطئه و مکر دشمنان بدخواه محافظت و صیانت فرماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار